Melody –> 16.05.2011

Astăzi am reușit cu greu să mă trezesc la ora 6 dimineața și pentru că am reușit această performanță după multe zile în care m-am trezit la ora 16-17 mi-am zis: TREBUIE să rămân trează!! Așa că m-am dus frumușel, mai mult pe bâjbâite, la baie și mi-am dat cu multă apă rece pe față ca să fiu sigură că nu adorm și m-am întors în cameră apucându-mă să caut melodii pentru ”Melodia zilei” de azi din josul paginii în partea dreaptă la VodPod. Uitați ce mi-a picat cu tronc  la ora 9:19:35 : Bon Jovi – Always 🙂

Pentru ascultare știți bine că veți găsi această melodie în partea dreapta a paginii jos, unde scrie VodPod. Sper să vă placă.


Spune-mi părerea ta!

