Melody for 17.07.2011

După cum știți adaug în fiecare zi o alta melodie a zile în partea dreaptă jos a paginii la VodPod. Pentru că mie îmi place foarte mult vocea celei de la Nightwish, Taja Turner, am postat o melodie superbă aș putea spune eu:  Nightwish – Wish I Had an Angel. Sper să vă placă și vouă.


2 gânduri despre &8222;Melody for 17.07.2011&8221;

  1. Interesant nightwish, ascultam acum vreo 2 ani. Astept cu nerabdare albumul asta nou, din 2011, sa vedem ce ne rezerva. Cat despre Tarja in cariera ei solo.. nu pot sa spun ca ma impresionat prea tare, inafara de vreo 2-3 melodii. Immortal si Oasis sunt cele care-mi vin in minte acum 🙂

Spune-mi părerea ta!

