Melody for 29.07.2011

Pentru că azi mi-am amintit de o melodie ce-mi place foarte mult, am pus-o la VodPod în dreapta jos. Melodia este una românească de la Pasărea Colibri numită 2000 de ani. Sper să vă placă și să vă bucurați de ea :).

Pentru că voi pleca la București la noapte și mă voi întoarce duminică dimineața, iar acum nu am pic de inspirație, nu voi mai posta nimic până duminică cel târziu luni în caz că duminică voi fi prea obosită. Mulțumesc! Enjoy my melody!

2 gânduri despre &8222;Melody for 29.07.2011&8221;

Spune-mi părerea ta!

