Melody for 1.08.2011

În timp ce stăteam la masa de prânz împreună cu ai mei și îmi savuram conținutul din farfurie pe fundalul melodiilor celor de la Magic FM, am dat mai multă atenție unei melodi pe care voiam să o pun la VodPod, însă cum am o problemă cu reținutul numlor de melodi ori al soliștilor ori uneori chiar al versurilor… m-am lăsat păgubașă. Dar după cum bine ați aflat mai sus , am reauzit melodia mult căutată de mine, melodie ce ne însuflețește scânteia unei speranțe, melodia unei schimbări înfăptuite în bătaia vântului. Poate că ascultătorii înrăiți ai muzicii bune și-au dat seama deja despre ce melodie vorbesc și îi invit să o asculte la secțiunea VodPod din dreapta jos a blogului, ca de altfel și pe cei care nu și-au dat seama despre ce vorbesc poate pentru că nu au mai auzit-o ori pur și simplu nu-și amintesc despre ce este vorba. Melodia este a celor de la Scorpions – Wind of change 🙂

Spune-mi părerea ta!

