Melody for 3.02.2011

Pentru astăzi am pregătit o alta melodie a celor de la Poets of the Fall, ce sper să vă încânte auzul și pe ziua de azi. Vă rog din nou să îmi scuzați întârzirea, însă azi am fost puțin ocupată, însă pentru mâine am deja o idee de post… promit ca maine sa postez ceva. Melodia celor de la Poets of the Fall se numeste Beautiful Ones. Enjoy it!

3 gânduri despre &8222;Melody for 3.02.2011&8221;

  1. dacă mai apuc să le văd, că eu spre dimineaţă îmi pun bocancii, îmi iau rucsacul şi am tăiat-o în sălbăticie, adică acolo unde mă simt cel mai bine; poate nu degeaba îmi zic unii că aş fi o sălbăticiune 🙂

Spune-mi părerea ta!

