Melody for 06.09.2011

După multe zile în care mi-am cam abandonat până și ultima dovada a existenței mele, adică acest umil blog, am decis ca astăzi să îmi iau inima în dinți și să las undeva departe toate dezamăgirile posibile ce se petrec în viața unui om și să rescriu pe acest blog. Însă, înainte să scriu ceva am decis să postez o noua melodie, o melodie ce pe mine mă face să mă simt bine. O melodie care ATENȚIEEE , NU vă înjură ;)). Melodia este cântată de Amr Diab – Tamally Maak. Pentru a putea fi ascultată vă invit să dați pagina în jos până la secțiunea VodPod din dreapta jos a paginii. Sper să postez și un post.

Spune-mi părerea ta!

