Melody for 10.09.2011

Și iar am mai întârziat câteva zile din lipsă de inspirație inclusiv în privința adăugării unor melodii. Însă uite-mă din nou aici cu o melodie, ce poate fi găsită în dreapta jos a paginii la secțiuna VodPod. O melodie în care fiecare persoană ce o ascultă se regăsește cât de puțin :). Melodia este a celor de la Five for Fighting – Superman, însă este interpretată de cei de la Boyce Avenue. Și că tot am postat această melodie, îi mulțumesc Anei că mi-a recomandat-o acum ceva timp : Mulțumesc Ana not worthy !!

 

Enjoy my melody 🙂 !

Spune-mi părerea ta!

