Melody for 17.09.2011

Și pentru că omul mereu are câte o scuză când se abate de la obligațiile zilnice, o să vă prezint și eu în următoarele rânduri scuza mea : Aceste zile din prima săptămână de școală pot spune că sunt printre cele mai obositoare și ocupă cel mai mult timp…cu toate testările astea ce ne copleșesc dintr-o dată și cu toate recapitulările din anii trecuți…nu am mai avut timp să răsuflu cine știe ce și nici să postez ceva cât de cât satisfăcător. Așa că uite cum a sosit și weekend-ul și așa cum am promis voi pune o melodie , în dreapta jos la VodPod, despre școală. Însă nu ceste o melodie oarecare, ci una ce ne face să uităm și să râdem de severitatea profesorilor, o melodie care zic eu că ne bine-dispune. Vă invit să ascultați melodia unei trupe poate deloc cunoscute ( eu cunoscand-o la unul din festivalurile de folk de prin Targu-Jiu, festival unde s-a cantat melodia de care m-am îndrăgostit), așadar melodia trupei Alergic – Viața de liceu (Ana considera această melodie ca o dedicație specială pentru tine, dat fiind anul greu prin care ești supusă să treci ).

2 gânduri despre &8222;Melody for 17.09.2011&8221;

Spune-mi părerea ta!

