Miercurea făra cuvinte (1) – Vise

Am preluat și eu la rândul meu acest tip de post de la Călin ce a preluat și el la rândul lui de la Carmen. Pentru prima miercuri voi folosi niște cuvine pentru a explica ce înseamnă aceste posturi, ce vor să reprezinte. Ei bine ele au ca scop transmiterea gândurilor, ideilor și sentimentelor prin intermediul pozelor 🙂 fără folosirea cuvintelor….

11 gânduri despre &8222;Miercurea făra cuvinte (1) – Vise&8221;

    • Chiar ma gandeam sa pun si acel „ceva” in halat alb, doar ca nu stiu cum am uitat si uite ca nu a mai aparut in visele mele, poate pentru ca in secunda aceea nu facea parte din ele… acelea sunt doar vise pe moment.. nu permanente:)
      Iti doresc si tie o noapte frumoasa si plina de vise.

Spune-mi părerea ta!

