34 de gânduri despre &8222;Miercurea fără cuvinte (2) – Timpul în culori de toamnă&8221;

  1. Miercurea fără cuvinte (2) – Timpul în culori de toamnă | Ideas I was suggested this website by my cousin. I’m not sure whether this post is written by him as nobody else know such detailed about my problem. You’re wonderful! Thanks! your article about Miercurea fără cuvinte (2) – Timpul în culori de toamnă | Ideas Best Regards Cindy Cassetta

  2. Miercurea fără cuvinte (2) – Timpul în culori de toamnă | Ideas I was recommended this web site by my cousin. I am not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed about my problem. You’re amazing! Thanks! your article about Miercurea fără cuvinte (2) – Timpul în culori de toamnă | Ideas Best Regards Shane Rolf

  3. am vrut să comentez ceva aseară, dar mi-a fost teamă; mi-a fost teamă că s-ar putea să greşesc, să interpretez greşit mesajul postării tale; mi-a fost teamă pentru că mi s-a părut mult prea bruscă trecerea de la 17 la lumînare. între timp am înţeles că între cele două este un spaţiu gol, ce va fi completat în timp. şi îţi doresc ca toate toamnele care va fi să umple acel spaţiu să fie pline de bucurii şi de fericire, pentru că meriţi asta poate mai mult decît oricine altcineva.

Spune-mi părerea ta!

