Miercurea fara cuvinte (5) – Viata

După ce renunțasem la miercurea fără cuvinte din cauza lipsei de timp, am decis sa revin cu aceste postări…ajuta când ești în pană de idei asa că azi doar cu asta vă puteți încânta privirile și mintea pe blogul meu! Frumosul început al acestei povești îl găsiți la CARMEN!

36 de gânduri despre &8222;Miercurea fara cuvinte (5) – Viata&8221;

    • Mă bucur dacă îți place! Și mie mi-a plăcut ideea pozei…privitul vieți ce-a trecut în filele unei cărți, pași făcuți de acesta prin viață, după cum se observă pe fila ridicată anumiți pași sunt mai vizibili, lucru ce semnifică pentru mine amprenta lui puternică în viață!

  1. Foarte sugestive imaginile!
    Nu stim nimic concret despre noi, de unde venim, cine suntem, de ce existam, ce scop avem, de ce visam, de ce murim etc. Doar presupunem. Nu ne amintim, pentru ca sutem prea preocupati de lucruri marunte zi de zi.
    Seara placuta îti doresc!

  2. Postul tau de astazi imi inspira faptul ca esti o persoana optimista si, asa cum am discutat, foarte norocoasa! 🙂 Imi place foarte tare prima imagine, dar nu pot sa spun ca celelalte nu… Asa ca poti sa fii fericita – imi place tot postul tau de astazi! 🙂

    Si in ton cu post-ul tau ❤ Un sfat 😉

  3. Foarte sugestive cele două fotografii, și afișul acela e foarte grăitor. Mare diferență între ce spun prima și ultima. Prima sugerează protecția nesfârșită, cealaltă că suntem niște jucării… Felicitări pentru alegere !

Spune-mi părerea ta!

