Melodie de 21 ianuarie!

Săptămâna aceasta am cam uitat iar de blog și l-am lăsat de izbeliște… însă acum mi-am amintit iarăși de secțiunea VodPod ( din dreapta jos a paginii.. secțiunea cu melodii) i-am modificat puțin aspectul ( acum mi se pare mai accesibilă) și am și adăugat o melodie de la Paradise Lost – One Second . Sper ca această melodie să placă tuturor ascultătorilor, iar eu vă invit să citiți despre această trupă dând click pe Paradise Lost – Official Website  

4 gânduri despre &8222;Melodie de 21 ianuarie!&8221;

Spune-mi părerea ta!

