27 de gânduri despre &8222;Life in pictures (1) – Iarna&8221;

  1. Iarna. Tabloul in care eu apar de enspemi de ori etichetata pe facebook in nu stiu cate ipostaze. Parca as fi mama omida! Ti-am spus ca eu vad soare, e trecut de ora 5 seara deci vad si marea pe undeva pe langa buturuga. Imi e dor sa ninga in varful capului meu! Nu stiu de ce acolo dar asa vreau.:))

    • Da, este o zona superba la poalele munților cu Bistrița prin spatele casei! Ador locșoru` aista! Recomandat nu-i.. plăcut e, asa pe la prânz când soarele e în toi ( după cum vezi la noi e o iarnă tare urâtă și fără zăpadă, însă primăvara, vara și toamna e într-adevăr o adevărată plăcere!

  2. Desi nu sunt chiar atat de mare fan Iarna, pot sa spun ca ma bucur pentru tine ca ai parte macar si de zapada asta putina, dupa atata timp la Ranca. Am inteles ca pentru tine Iarna e totul, dar pentru mine VARA e VARA si nu ma pot desparti de ea cu una cu doua. Bucura-te de „impresia” aia de zapada cat o mai ai… Ca pe urma vine vara – in Targu-Jiu e soare ❤ :X

Spune-mi părerea ta!

