Miercurea fără cuvinte (16) – Vouă vă place?

Pozele de mai jos au fost făcute pe malurile Bistriței în Gorj, acum ceva timp , de către taicămiu. Este un loc în care a copilărit și el și în care mi-am petrecut și eu vacanțele. Am postat pozele și un comentariu pe pagina de facebook a comunei respective… dar toată lumea se face că nu vede, că nu observă. Profit de această miercuri să vă întreb și pe voi ce părere aveți? Vouă vă place? Am doar 18 ani, dar sincer.. vreau să-i fac pe cei de acolo să reacționeze în urma mesajului meu ( ce îl veți găsi sub poze) dar și în urma acestor poze și a viitoarelor voastre comentarii. Vă mulțumesc anticipat. Și dacă doriți să vă încântați privirea după pozele de mai jos și după mesaj vă invit pe Transalpină !

Mesajul postat la ei ( și pe care se fac toți că nu îl văd este următorul… dar nu mă las.. până nu reacționează) :

Cu siguranță au văzut mulți cele 2 poze cu gunoaie de pe malurile Bistriței. Le-au văzut mulți dar nu a interesat pe nimeni 🙂 . Adică, până la urmă, de ce ar interesa? Doar sunt mai interesate campaniile electorale, berile, dansul și alte cele. Văd că localnicilor le place să se distreze prin împrejurimile satului ( ex: Valea Nucului), le place la scăldat, dar oare le plac și gunoaiele… oare se simt confortabil când trec pe lângă ele? Toți cei care au aruncat acolo ( pentru că sunt localnici 🙂 ) sunt criminali. Au ucis mii de firișoare de iarbă, au poluat solul, aerul, Bistrița de lângă… și-au poluat propriul habitat, s-au poluat chiar pe ei ( și ne mai întrebăm de unde atâtea boli).
Sunt perfect de acord cu faptul că aceste serbări sunt niște obiceiuri ce nu ar trebui să moară niciodată, sunt obiceiuri ce ne țin (încă) în picioare tradițiile și originile noastre de români. Dar de ce nu faceți un ”proiect” ( ca să mă exprim așa) în care să realizați colectarea gunoaielor? De ce să nu creăm un mediu benefic corpului și minții noastre? ( adevărat… urmează întrebarea: De ce să strâng eu gunoaiele după alții? Ce, eu sunt mai prost? .. dar întrebarea are și un răspuns: Ca să dovedim că noi suntem mai buni ca ceilalți, că suntem o comunitate educată, sau că măcar încercăm să fim). De ce să trecem nepăsători pe lângă gunoaie și chiar pe lângă această poză? Bine… poate mulți, din bun simț ( pentru că știu că și ei au contribuit la adunarea acelor gunoaie în acea zonă) nu au îndrăznit să mai zică ceva. Nu e nevoie să se știe cine a făcut, e necesar să se remedieze ceea ce se vede în poza de mai sus. E necesar să nu se mai arunce pe viitor, că doar nu degeaba v-a dat, oameni buni, statul tomberoane ( sau cine le-a dat) !!!! Ne întrebăm mereu de ce nu avem o țară ca afară, de ce ? Pentru că nu suntem un popor educat.Străinilor le pasă de ei și de natură. România e o țară superbă și populată PROST!
În Frâncești se construiește stadion ”National Arena”.. că de asta au oamenii de acolo nevoie de un stadion care nici măcar nu poate purta denumirea ”National Arena” ( sunt o fire sceptică și sincer nu cred că îndeplinește nici pe sfert condițiile pentru a putea purta denumirea de ”National Arena”, dar asta e o altă problemă.. aici era vorba despre gunoaie). Ideea era că decât o investiție de mii de euro într-un stadion care eu personal nu îl văd ca fiind benefic comunității de acolo, mai bine cumpărați ceva apă, mâncare și mobilizați toți tinerii ce în vacanță stau ( sincer) DEGEABA la adunat de gunoaie.. că până la urmă o fac pentru ei, nu pentru altcineva :).
Și da, am vorbit la plural, pentru că eu sincer m-aș implica într-un astfel de proiect, pentru că până la urmă și eu am origini acolo… și eu mi-am petrecut multe vacanțe în locurile acelea. E un loc superb pe care îl ador, acolo la bunici, în Frâncești, cerul pare mai albastru și mai întins, muntele mai voinic și pădurile mai verzi. E un loc ce pare să fie distrus de săteni și nu numai. E un loc pentru care se merită să se facă ceva. Sunt curioasă ce părere are Sat Francesti despre asta ( pentru că sigur de data asta vedeți, că doar sunteți tagat aici 😉 ), dar și ce părere au toți prietenii acestui user 😉 .
Și pentru că nu mă pot abține am să las și asta mai jos :
Pentru mai multe frumuseți vă invit la Carmen!

58 de gânduri despre &8222;Miercurea fără cuvinte (16) – Vouă vă place?&8221;

  1. Eu sunt de parere ca noi traim dupa principiul spiritului de turma, stii, adica daca x il vede pe y ca face ceva, se ia automat dupa el, fara sa mai gandeasca..asa si cu gunoaiele…de multe ori am auzit „pai daca ala a lasat mizerie, eu de ce n-am voie”, vorba ta, la modul ca „ce eu-s mai prost sa strang in urma mea”. Din fericire mai exista si oameni educati, cu un anumit nivel de bun simt, insa multora pur si simplu nu le pasa…cel putin cand mai mergeam pe la tara vara, nu exista sa nu vad munti de gunoaie prin paduri unde se mai organizeaza gratare. Un unchi imi povestea (el locuieste in strainatate) ca de cate ori se organizeaza iesiri in natura, fiecare vine cu sacul propriu si isi strange gunoiul cand termina si il ia cu el..si normal ca daca vezi asa, ai tendinta sa procedezi la fel..dar aici…parca pur si simplu nu ai cum sa le schimbi mentalitatea..asa stiu ei ca trebuie sa procedeze si pace…iar ideea cu national arena la Francesti e de-a dreptul…de-a dreptul….adica serios acum, pe bune? =)))))))

    • da… National Arena :> te rog frumos… e sat „respectabil”…. sti eu ma inteb de ce dumnezeului nu se ia unii dupa altii cand vad pe unu ca are initiativa sa faca ceva BUN.. sa zica.. ia sa fac ba si io 😐 .. DE CE :((…
      Ce ne-ar trebui noua niste amenzi din alea uriase ca in strainatate pt aruncarea unui singur chistoc de tigara pe jos!!!!

  2. Pacat, mare pacat…Nu vreau sa ma laud, dar la Covasna asa ceva nu prea se mai vede; primarul si-a strunit oamenii, se aduna gunoaiele si imediat apare cate o placuta de genul „va rugam nu mai depozitati gunoaie aici” Nesimtitii inventivi se duc mai departe si tot nu se lasa pana nu arunca ei ceva; dar (eu) stiu ca va fi curatat in urma lor si poate, poate, le-o intra in cap ca e jenant sa curete altii dupa ei… Norocul nostru e ca are cine s-o faca.

    • Multumesc pentru indemn, cu siguranta voi continua si poate poate pana la urma se va sesiza cineva si va derula un poiect cu ratenia pe acolo… 🙂 Pasul urmator va i sa le trimit si lor aceste comentarii și daca nici atunci nu se sesizeaza .. voi trimite la mediu.. cu poze, mesaj, comentarii sa se vada ca nu se face nimic nici macar atunci cand sunt rugati!
      Transalpina este partial gata… adica mai au de pus parapetii, de facut rigole, dar este buna, asfaltata ( spre petrosani este groaznica adica acolo tine de hunedoreni si pe ei dupa cum se vede nu-i prea intereseaza sa faca ceva 🙂 , Spre Sebes mai este o mica portiune de cateva sute de metri care trebuie asfaltata, in rest totul este ca in palma te poti duce cu orice masina.. chiar merita! Multumesc de trecere si comentariu!

    • Mare MARE pacat… dar se pare ca nu le prea pasa ca si-au poluat propriul habitat și s-au poluat chiar pe ei ( dupa cum am spus mai sus). De asta se si razbuna probabil natura pe noi.. din cazua neglijentei noastre. Multumesc de trecere si comentariu!

    • mie nu-mi plac deloc fotografiile, ma umplu de furie sincer… 🙂 toti se plang de tara.. si nimeni nu face nimic, nimanui nu-i pasa! Eu sincer imi doresc, dupa cum am zis… ca in satul ala sa se schimbe acea priveliste… pt ca tin prea mult la locurile acelea… sunt prea frumoase!

    • problema e ca se fac ca nu vad! pozele acestea, la fel ca si mesajul de mai jos sunt postate pe peretele lor… le vad toti cei care le viziteaza profilul de facebook.. si sunt O GRAMADA! .. dar poate prin posturi si prin comentariile voastre, ale tuturor.. am sa realizez ceva 😀 chiar sper asta!

Spune-mi părerea ta!

