De ce am lipsit?

Miercuri se fac 3 săptămâni de când mi-am abandonat blogul, de când am lăsat la prăfuit literele. În prima săptămână am fost plecată la mare. O săptămână de bronz și căldură, o săptămână de relaxare, o săptămână în care am adunat atâtea amintiri și cuvinte ce încă nu am îndrăznit să vi le spun, dar într-o zi am să vă mărturisesc și vouă părți mai mult sau mai puțin șocante din trăirile mele.

M-am despărțit cu greu de zona mea muntoasă, plecând cu trenul spre mare … pentru că, după cum bine ați observat eu am o dragoste aparte pentru munte. Însă surpriza mi-a fost mai mare la întoarcere, când după o săptămână mă îndrăgostisem chiar de mare, de valurile acesteia, de soare și de briza mării ce trecea peste mine. M-am îndrăgostit de mare la fel cum m-am îndrăgostit de munte, m-am îndrăgostit de tainele lor și de cât de bine le țin ascunse, dar în legătură cu asta va urma un alt post.

După cum am spus mai sus e vorba de aproape 3 săptămâni , așa că să continuăm: În a doua săptămână, după ce am venit de la mare, aveam atâtea de spus, de mărturisit, încât nu am reușit să mă decid cu ce să încep mai întâi. M-am străduit… și m-am străduit din răsputeri, dar oboseala acumulată în urma unei săptămâni aproape nedormite, și-a spus cuvântul. Literele se încurcau în fața ochilor minții, nimic nu îmi părea coerent, totul se învârtea în juru-mi cu viteza luminii, singurul lucru ce stătea nemișcat și mă aștepta de atâta timp era somnul… și visele. Deci a doua săptămână a fost de odihnă.

Pe parcursul celei de-a 3-a săptămâni am continuat parțial cu odihnitul, dar m-am chinuit din răsputeri să mut blogul de pe wordpress pe blogspot.. și cum blogspot nu oferă crearea de pagini părinte decât prin modificarea anumitor coduri html am renunțat. Așa că azi scriu din nou aici, unde voi scrie mereu gândurile și trăirile mele, unde voi vorbi despre filme. Însă din toamnă mă veți putea găsi și pe blogspot unde plănuiesc să scriu chestii medicale, științifice. Va fi un blog numai cu postări, fără pagini și alte cele.. Însă mai multe noutăți veți primi atunci. Acum vă las până mâine.

sursă youtube ( user kirstenmelrose )

8 gânduri despre &8222;De ce am lipsit?&8221;

  1. Eu am vreo 5 blogspot….Le-am abandonat demult….Wordpress.com mi se pare mut mai bun plus ca are cateva avantaje care mie imi plac mult 🙂 De exemplu intri la o postare o citesti,iti place ,dai LIKE si iti faci simtita prezenta doar prin acel LIKE desi altii zic ca mai bine sa scri un comentariu dar cum timpul nu tine cu noi intotdeauna sau poate ca nici cuvintele atunci un LIKE eu zic ca e un gest frumos…Mai am vreo 2 wordpress dar le-am pus la hibernare 🙂 si as mai face cateva dar numai daca imi promit ca ma tin de ele 🙂
    Frumoase imagini cu marea ….FELICITARI !
    Eu sunt departe de ea si nu am nici o sansa sa o vad curand dar sunt multumita ca sunt la munte la aer curat si sanatos….
    O ZI FRUMOASA si nu mai lasa literele sa se prafuiasca 😉

    • Iti multumesc mult pentru comentariu si te maia stept pe aici.. da un LIKE, un comment iti face simtita prezenta… iar ceilalti simt ca sunt cititi si motivati sa continue mai ales cand primesc comentarii ( bune sau rele) nu conteaza.. important sa ai pentru cine sa scri, nu doar pentru tine! Eu iti multumesc pentru trecere si pentru timpul acordat postarilor si paginilor mele!
      Ma bucur ca ti-au placut pozele de la mare, or sa mai fie si altele pe aici cat de curand! Si la munte e frumos, dupa cum am spus eu sunt indragostita de munte ( de mare nu eram pana vara aceasta)…!
      Promit ca am sa icnerc sa nu mai las literele sa se prafuiasca.. poate doar atunci cand am sa fiu plecata si nu am sa am posibilitatea sa scriu.. ori prea ocupata cu scoala!
      Zi frumoasa!

  2. deci e a treia oara cand scriu acelasi comment :)…bine, recunosc, cu posibile mici „variatiuni”…so…yeeeeeeeeey:X:X::X ma bucur mult ca ai inceput sa scrii din nou pe blog:X:X:X…abia astept sa citesc si urmatoarele tale postari!!…iar melodia e super sweet, asa ma indeamna la reverie (mc dreamy’s face:) mai ales pe o vreme ca asta :X dar ce zic eu aici, oricum eu devin addicted to every song from your posts 🙂 still listening to awolation-sail 🙂 big huuuugs and waiting for your daily updates >:d:D:D<

Spune-mi părerea ta!

