Intouchables

Îți mulțumesc pentru sugestie, persoană anonimă :).

Miercuri seară vorbeam cu cineva pe mess ce-mi trimite de obicei în ascultare numeroase melodii instrumentale ( pian, chitară și alte cele). Nu de multe ori sunt dornică de melodii și îmi cer scuze, dar miercuri am fost. Surprinzător mi-au apărut pe ecran niște cuvinte.. cuvinte ce nu aveau o însemnătate pentru mine în momentul acela, cuvinte ce nu le găseam legăturile cu acțiuni din viața mea, cuvinte precum: intouchable, una matinna și ludovico einaudi . Însă toate astea de fapt alcătuiesc melodia interpretului ce apare ca și coloana sonoră în filmul Intouchable. Melodia m-a fermecat încă cu primele note, mi-a pătruns prin vene până și în cel mai adânc colțișor al minții și al sufletului, mi-a răscolit gânduri și amintiri, momente de tristețe și de fericire maximă. Am ascultat-o până la capăt, iar când sunetele s-au oprit filmul cu propria-mi contemplare spre viață s-a oprit brusc lăsând realitatea să-mi inunde din nou privirea :). M-a intrigat, m-a intrigat faptul că mi-am amintit lucruri ce nu voiam să mi le mai amintesc, voiam pur și simplu să rămână îngropate în trecut, însă intriga m-a ajutat să învăț să-mi car amintirile în spate, să nu le uit și să învăț mereu de pe urma lor.

Imediat am intrat pe net și mi-am descărcat torrent-ul filmului. A fost primul film pe care l-am downloadat și văzut în întregime fără să am nevoie de un trailer, un rezumat, ori de o notă a IMDB-ului.. pur și simplu melodia a fost tot ceea ce aveam nevoie, melodia mi-a fost impulsul și dorința. Sunt o fire complicată, pretențioasă: nu mă uit la filme până nu văd un trailer, nu citesc un rezumat și eventual niște comentarii de recomandare ( pozitivă) a celor ce l-au văzut deja. Însă acum după câte ați văzut, am trăit o premieră în viața mea. O premieră plăcută. Filmul m-a lăsat plăcut impresionată și merită văzut. Este un film inspirat dintr-un caz real, cu bune și cu rele, ce îmbină râsul cu plânsul și tragedia cu fericirea, speranța cu deznădejdea. Este filmul la care am râs și am plâns în măsuri egale, filmul ce m-a transpus alături de personaje și de trăirile lor, m-a făcut să simt tot ce se afla dincolo de ecranul laptopului ca fiind trăiri în jurul meu :). Camera însăși se transforma în scena lor de joc dintr-un colț al Parisului. Este un film despre principii și despre artă: a muzicii, a picturii, a iubirii și a trăirii, artă de care lumea este interesată din simplul motiv că este singura urmă care mai rămâne după noi. Un film în care toți banii din lume nu-ți pot cumpăra fericirea deplină, sănătatea. Fericirea adevărată găsindu-și sălașul tot în interiorul lucrurilor mărunte ce nu ne sinchisim să le dăm atenție, lucruri mărunte ce sunt cu adevărat mărețe pentru interiorul nostru.

După cum am spus și mai sus merită văzut și înțeles, merită luat ca exemplu, ca o lecție de viață :). Mai jos am să vă las un trailer și melodia ( pe care am postat-o și în postul anterior). O zi cât mai senină și plină de bucurii!

sursă youtube (user trailers )

sursă youtube ( user MrNewsMusic )

12 gânduri despre &8222;Intouchables&8221;

  1. Limbajul tau ma cucereste de fiecare data, ai acel „ceva”, acea frenezie imbinata cu pasiune pe care reusesti sa mi-o transmiti de fiecare data prin cuvinte cu o incarcatura emotionala deosebit de puternica, lucru ce l-am intalnit la prea putini. Ai parte de toata stima mea! Cred ca e de prisos sa spun ca deja am pus filmul la incarcat 🙂 Can’t wait!!

    • Ma bucur daca deja ai pus filmul la descarcat.. ai multe lucruri de invatat!
      Iti MULTUMESC pentru laude și eu sincer ma bucur daca reusesc asta cu stilul meu de scriere! Poate transmit toate acestea pentru ca scriu din placere si imi place nespus ceea ce fac!

Spune-mi părerea ta!

