Trăiri sub razele lunii :)

E 4 dimineața și au trecut doar 2 ore. 2 ore de când ce? 2 ore de la fix ora 2:00. 2 ore de când am intrat în casă fără pic de somn și cu parcă mult mai mult chef de viață. Unde am fost? Printre zâmbete și priviri încrucișate, printre râsete și bancuri, la un porumb fiert pe ulița paradisului meu :). La țară, un loc liniștit într-o zonă de munte, plin de verdeață, cu un miros crud de vară, un loc unde șansele răsar de unde crezi că s-au pierdut, un loc ce creează noi începuturi, un loc în care luna se mișcă parcă mai încet pe cer, iar vântul adie prea perfect, locul în care lucrurile mărunte precum zâmbetele și pierdutul privirilor în goluri abstracte sunt atât de mărețe.

N-am mai stat de mult până la ora asta afară și niciodată astfel. Se spune că mereu există un nou început, oare acum să fi fost la fel? Sau poate nu… Poate a fost doar de moment… doar pentru o dată, o zi, câteva ore :). Bancuri… râsete…. multe … tăceri… lungi… priviri… încurcate …. amintiri… vechi …. prezent … încurcat. Dar acum nimic nu pare să fie în van, iar totul pentru că m-am trezit de dimineață. Se spune că cine se trezește de dimineață departe ajunge… în cazul de față cine se trezește de dimineață multe i se împlinesc. Șansele apar din senin, iar azi ceva a renăscut, au renăscut amintirile timpurilor vechi și dulci, au renăscut brusc și din senin, parcă dintr-o singură clipire, într-o singură fracțiune de secundă uitată parcă undeva în timp. Timpul … care trece peste noi și ne schimbă înfățișarea, deciziile, sentimentele și dorințele, timpul ce ne îngroapă ușor, ușor în el, fără să ne putem măcar pronunța, el alege parcă în locul nostru, el decide și tot el ne întoarce la ceea ce a fost odată. Îi place să se joace cu noi, să ne răscolească prin propriul timp fără vreo certitudine aleasă.

Și ai impresia uneori că ești prea mic, dar simți că lumea toată-i a ta și că tu ești al ei. Simți cum o domini plutind pe nori, simți cum trimiți soare, vânt și furtună chiar peste viața și inima ta… pentru că deși tu ești deasupra lumii și lumea-i a ta, faci parte cu toată ființa din ea! Și-ți place să simți cum ploaia te spală de tot, de amintiri, de sentimente, ca să te umple mai apoi la loc cu ele, cu toate cele, dar parcă mai frumos, mai delicat și mai protector. Iar apoi ele se încălzesc și cresc sub lumina caldă a razelor se soare, sub lumina suavă și răcoroasă a lunii, sub stele și sub nori, printre curcubeie și stropi de ploaie 🙂

Mai jos vă las în compania unei melodii, ce mi-a inspirat postul în miez de noapte 🙂 !

18 gânduri despre &8222;Trăiri sub razele lunii :)&8221;

  1. Citind postarea ta, m-am regasit in ea :X Mi-am amintit de multe lucruri din copilarie si mereu fac cruda remarca… Nimic nu mai e ca atunci… Toti s-au schimbat…
    Anyway, nu asta conteaza. Au fost momente pline de emotie, momente la care, poate imaginatia nimanui nu ar duce acolo :))
    Melodia, intr-adevar e superba! O stiam, am ascultat-o de nenumarate ori si prindeam putere, imi cream vise; dar videoclipul nu l-am vazut pana azi. E superb, priveam cu ochii pironita in calculator si urmaream atat de curioasa, iar la putin timp mi s-a facut pielea de gaine :))

  2. Imi amintesc niste chestii pe care mi le povesteai tu mai demult legate de astfel de persoane cu care discuti acum 😉 Si imi vine sa zambesc 😀 Si ma bucur pentru tine, pentru ca am citit printre randuri si am vazut ca ti-e bine 😉 Si stii foarte bine al ce ma refer. Si e foarte ok… Si ai grija sa stai si deseara tot atat de mult si sa nu ratezi ocaziile 😉

  3. Dupa cum spuneam, nimic dar absolut nimic nu este intamplator. Oricat te-ai impotrivi, nu poti sa lupti impotriva fortelor mai presus de noi, a Mainii care a scris totul, a vietii care isi urmeaza cursul asemeni raului, nestingherit de trecerea anotimpurilor sau a omului…pentru ca intr-un fel sau altul, pe nesimtite si pe nevazute, tot universul conspira pentru indeplinirea visului tau,atunci cand iti doresti ceva cu adevarat!Mai usor sau mai alene, ucrurile intra pe fagasul normal si isi urmeaza calea. Sunt sub influenta lui Coelho, dar cele ce am scris aici sunt adaptate propriei mele filosofii de viata. Urmareste semnele si traieste viata in toata splendoarea ei!

    • 🙂 Ma simt epuizata de cuvinte ca sa mai scriu cva filozofic dar iti dau dreptate… plus ca partea asta cu conspiratia universului… era un documentar ”The secret” ce m-a invatat multe chestii interesante ( tot in folosirea creierului) .. cum ca daca iti doresti ceva cu adevarat.. universul te ajuta si fortele si bla bla bla :)) ! Iti multumesc de comentariu!

Spune-mi părerea ta!

