Apus de Rânca

Așa cum v-am spus în postul de ieri, astăzi nu vor fi pe aici multe cuvinte, ci doar câteva poze, ce pentru mine sunt mai mult decât grăitoare! Însă n-am spus că nu vor fi deloc cuvinte! Cuvintele de azi vor fi despre cum au luat naștere pozele de mai jos :). Ei bine ieri când am ajuns în Rânca, am ajuns pe seară și m-am putut bucura în timp ce urcam pe Transalpină de un apus superb, un apus care de altfel e mereu superb la munte. E superb să vezi cum soarele împreună cu toate razele lui se lasă înjunghiați de fiecare vârf de munte, lăsând în urma lor doar nori însângerați. Așadar, astăzi, mi-am convins tatăl să încălecăm pe biciclete spre locul de unde mi s-a părut că am văzut cel mai bine apusul, spre un platou pe o creastă. Și-am plecat în jur de ora 7 jumătate seara spre locul cu pricina, fiind mângâiați de adierea puternică a vântului pe sub coroanele brazilor falnici.Pot mărturisi că apusul s-ar vedea superb din orice parte a muntelui ar fi vizibil, doar că din locul cu pricina mi s-a părut a fi cel mai vizibil. Așa cu din locul acela au ieșit pozele de mai jos, ce sper să vă încânte și mângâie și vouă privirea 🙂

sursă youtube ( user avalanchecityband )

31 de gânduri despre &8222;Apus de Rânca&8221;

  1. Faine pozele, graitoare de la sine!
    Am fost si eu pt prima oara pe Transalpina weekendul trecut. Si am facut aroganta de a ne intoarce acasa pe Transfagarasan. Transalpina mi s-a parut spectaculoasa, dar periculoasa, poate si din cauza faptului ca nu e finalizata. Am fost cam pe fuga, dar da, intre Ranca si Obarsia Lotrului, chiar e cea mai frumoasa portiune de drum!

  2. Ce frumos!! Pozele sunt absolut superbe! You’ve got tallent! Nu numai ca imi mangaie, dar imi si incanta intr-un mod absolut unic, privirea!! Iar plimbarea cu bicicleta la munte…. e cel mai frumos lucru! Ahhh…cat as vrea si eu sa fiu acolo..ti-am zis ca mi-e dor de munte? 😕 :)) si melodia e foarte catchy 😉 Another well done job!

Spune-mi părerea ta!

