Fotografii de concurs :)

Bântuiam aiurea pe net și ceva mă scoate din transă. O căsuță de mess cu un țiuit. Conținea un link. Îl accesez și descopăr pe pagina Blogatu.ro un nou concurs, de data aceasta un concurs și pe placul meu și pe placul oricui e pasionat de fotografie, de aceste instantanee surprinse de ochiul uman și cel al aparatului într-un moment din viața ta , instantanee ce ți-au rămas cumva în suflet, că altfel nu ai fi fost dornic să le surprinzi ca și o amintire! Concursul , de fotografie după cum am zis, constă în alegerea unor fotografii din vacanță și slavă domnului, după cum bine știți, am destule. Am să aleg să pun în continuare poze ce v-au plăcut vouă de-a lungul articolelor publicate aici, poze din această vacanță de vară, vacanță lungă pentru mine, fiind o liceană. Așadar, sper să vă încânte din nou privirile fotografiile de mai jos și vă invit și pe voi cei care citiți acest blog și articol să vă înscrieți în concurs dacă vă place fotografia și aveți ceva frumos de arătat tuturor!

Costinești – Luna de noapte, ora 3

Costinești Epavă – dimineața ora 5, la răsăritul de dincolo de nori

Costinești – Valuri în retragere

Costinești – spumă de mare, ora 5 dimineața

Costinești – apus de mare

Transalpina – pasul Urdele ( punctul cel mai înalt )

Transalpina – Vârf de munte

Transalpina – Vedere Munții Parâng

Transalpina – printre fire de iarbă

Rânca – Apus

Rânca – Același apus din alt unghi

Rânca – Cal printre raze

Rânca – Apus ( locație schimbată)

Ciudățenii la orizont

Un cer însângerat, pentru sfârșit !

16 gânduri despre &8222;Fotografii de concurs :)&8221;

  1. Minunate fotografiile! :X si munte si mare, o saptamana petrecuta in fiecare loc devine magica :X
    Mi-au placut foarte mult imaginea cu luna si cele cu apusul de soare :X
    Succes!
    Cred ca ma voi inscrie si eu la conscurs :X dar va fi mai greu cu fotografiile :-s

    • Multumesc mult pentru incurajare! Da.. ma duc in vacante.. daca tot sunt in vacanta mare… ( fiind mare nici nu mi se pare ca am fost asa plecata)
      Daca esti pasionat de poze ar trebui sa ne incanti si pe noi cu cateva poze!
      Multumesc de trecere!

Spune-mi părerea ta!

