România Most Wanted – Palatul Snagov

Ziua de vineri, pe MWB,  este una dedicată României. La mine pe blog va fi una culturală! Voi respecta tema impusă de MWB, adică România, dar posturile vor reflecta bogatul nostru patrimoniu și bogata noastră cultură ! Sper să vă placă 🙂 !

Spre incultura mea, habar nu aveam de istoria acestui palat, de cum arată. Știam vag că există undeva în Snagov și ATÂT! De asemenea habar nu aveam de faimoasa nuntă a Elenei Băsescu, de așa zisul eveniment MEGA important din țara noastră ce va avea loc pe 1 septembrie. Și poate nici nu aflam de acest eveniment dacă nu se făcea atâta caz pe faptul că au fost anulate 2 nunți programate de acum un an la același palat, în urmă cu doar 2 luni doar pentru că e nunta fiicei președintelui, însă prin intermediul acestora m-am documentat despre palat! Curioasă, de data aceasta, am căutat pe net poze, istoric, filmulețe, aflând o grămadă de chestii interesante ce doresc să vi le împărtășesc și vouă prin filmulețul de mai jos!

În filmuleț găsiți atât poze cât și istoricul acestuia pe fundal! Eu nu vă voi mai spune nimic, ci doar vă voi provoca la 11 minute de cultură! Iar mai apoi vă mai provoc încă 11 minute la o nuntă din cadrul acestui palat, la meniurile ce se pot găsi acolo, la un adevărat program anti-criză !

sursă youtube ( user provideoandphoto )

sursă youtube ( user FamiliaRusu )

24 de gânduri despre &8222;România Most Wanted – Palatul Snagov&8221;

  1. @Pishky: Ca sa ating mai multe puncte din articolul tau. Palatul Snagov este super frumos nu l-am vazut niciodata, dar toti bastanii merg sa-si casatoreasca odraslele acolo deci cred ca merita. M-ai dezamagit, cum sa nu stii de ziua lu EBA??? Toate babele de la tara vorbesc si tu nu :((, este adevarat s-au anulat doua nunti programate de acum 1 an, clasic Romania epic fail.
    Trec si maine pe aici 🙂

  2. Bună! Am văzut că ai lăsat un comentariu pe blogul cu poveşti. Mulţumim pentru vizită. 🙂
    Zappy în realitate e laşă :P. Ce aş spune despre blogul tău? E frumos din punctul meu de vedere :D. Oricum, eu nu-s critică de bloage…

    • Bună! Îți mulțumesc în primul rând de trecere și comentariu! Mă bucur că îți place blogul, că ai o impresie bună despre el, iar dacă îți plac subiectele ce apar pe acest blog, te mai aștept și altă dată!
      Poate ești o persoană lașă, nu te contrazic! Dar la prima vedere pari o dură și cred că, în lumea în care trăim, ar trebui să îți menții această mască de dură 😀 !

  3. E o tradiție de familie ca în fiecare an să mergem 7 zile dintr-un capăt în altul al româniei cu mașina și să vizităm locuri istorice sau pur și simplu frumoase. Pe acolo nu am ajuns 😦 . Poate vara viitoare…Pare un loc care merită vizitat.

Spune-mi părerea ta!

