De dimineață, mâncăm sănătos!

Ce poate fi mai bun dimineața decât un mic dejun sănătos, gustos și aspectuos?? Vă zic eu: NIMIC! Acum câteva dimineți m-am putut bucura de un astfel de mic dejun, dar pentru că până acum am avut programate posturile, abia azi, vineri am reușit să vă servesc și pe voi cu senvișul meu delicios și sănătos, numic Bruschetti! Sper să vă placă și vouă!

Este extraordinar de simplu de preparat!

Ingrediente: Avem nevoie de o felie de pâine ( dacă mai este și de casă este MINUNAT), cubulețe de roșii, cimbru, piper și ulei de măsline.

Mod de preparare: Se unge felia de pâine cu ulei de măsline. Se pun apoi pe ea cubulețele de roșii. Se presară peste cimbru iar apoi puțin piper.

Mod de servire: Ca în imaginea de mai jos. Simplu. Sofisticat. Gustos.  Sănătos!

Poftă bună!

Vă aștept puțin mai târziu, cu o leapșă, pe la orele 3 jumătate ale după-amiezii!

La un Bruschetti de dimineață îi invit și pe ei: Călin , Ana-Maria Narcis(DeLaBirou), Cristi, V. ,Ninulescu , Carla , Emil și pe oricine mai poftește!

sursă youtube ( user InMyLonelyFeelings )

15 gânduri despre &8222;De dimineață, mâncăm sănătos!&8221;

    • Eu zic că ar fi mai bun un Bruschetti cu ceai! Iar data viitoare la micul de jun nu va fi carne.. poate la cină, sau la prânz la felul 2!
      Știi.. chiar mi-a mai zis cineva că nu mănâncă așa ceva că nu are carne… așa că trebuie să vă mulțumesc și pe voi… mâine voi posta, promit, ceva care să conțină carne!

Spune-mi părerea ta!

