Întrebări și răspunsuri

Am promis marți că voi prelua o leapșă și așa am și făcut! Sper să o preluați și voi, cei ce citiți acestea! Vă doresc delectate plăcută printre cuvintele lepșei.

1. Scrii curent cu diacritice? De ce (nu) ? – Da, scriu mereu cu diacritice pentru că limba mea conține aceste diacritice și mi se pare absolut normal să le folosesc!

2. În ce oraș / țară ai vrea să-ți trăiești viața? – În America, undeva în NY, LA ? Don-t know yet!

3. Care este personajul de carte de care te simți cel / cea mai apropiat / ă? – Nu am așa ceva!

4. Dacă ai pleca pe o insulă pustie care ar fi cele 3 lucruri pe care le-ai lua cu tine? – Cărți , cărți și o persoană care să îmi țină companie!

5. Ce vă interesează cel mai mult pe net? – Pffff… dar ce nu te interesează pe net? Mă interesează tot ceea ce caut și găsesc… că doar de aia caut nu?

6. O părere despre lumea noastră de azi? – Evoluează cu viteza luminii, chiar mai mult decât am putea noi asimila, dăunându-ne într-un fel sau altul.

7. Un citat care te reprezintă? – În momentul de față, următorul: Pentru a avea mai mult decât ai obţinut, trebuie să devii mai mult decât eşti.” ( Jim Rohn )

8. Cum se va numi epoca ce va succede epoca contemporană? – N-am nici cea mai vagă idee, oricum va fi ceva legat de rapiditatea cu care înaintează totul!(CRED)

9. Consideri că o poză înseamnă a reda sau pur și simplu a da altceva? – Pentru mine o poză clar înseamnă a reda un moment frumos din viață, trăit la un moment dat! Înseamnă retrăirea momentelor de altă dată, dar de data aceasta doar psihic nu și fizic. Pozele ne redau sentimentele de altă dată, încadrate într-o simplă poză cu semnificații atât de mărețe pentru fiecare din noi!

10. Ce dorești de ziua ta de naștere? – Nici măcar nu știu… poate ceea ce am nevoie cu adevărat în viață dar nu sunt în stare să conștientizez singură!

11. Ce destinații ai alege dacă ai putea călătorii fără limite? – Fără limite ați spus? Aoleu… cu siguranță aș vrea să trec dincolo de limitele Pământului, în Universul exterior acestuia ( pentru că Universul pământean putem spune că îl putem vizita și chiar trăim în el), mi-aș dori să pășesc pe meleagurile altor planete. DA! Asta ar însemna pentru mine lipsa limitelor!

 

Cam astea au fost cuvintele lepșei de astăzi. Îi invit pe următorii, dacă doresc, să o preia: Ana-Maria Narcis(DeLaBirou), Cristi, V. ,Ninulescu , Carla , Emil și pe oricine mai poftește!

sursă youtube ( user BAMBOOMUSICLIVE )

17 gânduri despre &8222;Întrebări și răspunsuri&8221;

Spune-mi părerea ta!

