Special …

Azi am un post special.. cam la cerere. Pentru azi nu aveam nimic programat.. chiar nu știam ce să scriu azi, ca să nu-mi distrug activitatea de pe blog :(. Norocul meu a fost cu Narcis și Călin. Lor nu le-a prea plăcut micul meu dejun de ieri așa că astăzi îi invit la prânz. Cum micul meu dejun NU conține carne și nici nu știu care un altul NORMAL ar conține, nu pot să le fac plăcerea de a le servi carne la micul dejun (așa cum și-ar dori) căci bănuiesc că nu vor mezeluri. Așa că tocmai de aceea, după cum am spus îi invit la prânz, unde vor avea un meniu mai complex: felul întâi ciorbă de legume cu tăieței și felul 2 carne ( legume concentrate) cu cartofi natur și roșii! Pentru că sunt atâtea.. ok nu e cine știe ce.. dar na.. nu am să mă apuc să dau și rețeta , cum se prepară fiecare! Doar am să vă invit la niște poze, la un prânz copios, care NU îngrașă!

Dar până la poze, vreau să le mulțumesc băieților pentru faptul că datorită lor am un post pentru ziua de sâmbătă.. fie el publicat și mai târziu… și de asemenea, îi rog să mă ierte că nu îi pot servi decât virtual (TRIMISUL PACHETULUI SE EXCLUDE!).. bine treacă de la mine le pot trimite la pachet pe mail pozele :D.

Mai jos, după servirea prânzului v-am postat o melodie, care sper eu să vă cadă bine ca și desert. Desigur, la acest prânz sunt poftiți și alții, adică oricine dorește… poza este aici pentru toți, nu pleacă niciunde… farfuriile rămân la fel de pline cât să vă săturați în fiecare zi toată viața! Însă invitații mei de onoare sunt Narcis și Călin! Vă invit și pe voi alături de ei!

Bântuiam ieri pe net și am găsit la Geanina o postare tare simpatica ce mi-a stârnit râsul meu crizat… am râs minute în șir… iar acum râd iar.. că mi-am amintit! Ei bine Geanina a realizat o sesiune foto cu Pishky! Nu, nu sunt eu… e un… CĂȚEL! Da, ați auzit bine, un cățel are aceeași poreclă ca și a mea… lucru ce mă bucură, cățelul fiind un simpatic fără egal!Mi-a înseninat ieri ziua și mi-a înseninat-o și azi, amintindu-mi de el, așa că Geanina devine la rându-i , alături de cei 2, invitată specială la prânz!

Iar acum.. serviți vestitul prânz!

Sper că v-a plăcut, sperând să vă placă și desertul din continuarea acestora spuse!

sursă youtube ( user SnowPatrolVEVO )

21 de gânduri despre &8222;Special …&8221;

  1. eu iar am de cârcotit, că altfel nu aş fi eu 🙂
    de faimoasele eggs & bacon ai auzitără ca mic dejun?
    apoi, dacă acea carne din felul doi e doar o presupusă carne, confecţionată din diferite buruiene, tratate în ţ-şpe mii de feluri, îndopate şi cu o căruţă de coloranţi, ca să arate corespunzător, nu vei reuşi niciodată să mă convingi că e mai puţin nesănătoasă decât una bucată ceafă de porc la grătar.
    recunosc, ciorba mă tentează, dar cu felul doi ăla buruienos nu m-ai nimerit nici de data asta.
    nu-s mâncarea mea preferată, dar nu am găsit nimic mai potrivit să asortez la comentariul ăsta 🙂

Spune-mi părerea ta!

