Prăjitură cu fructe 2

E o zi de duminică. O zi de relaxare pentru mulți înainte de a începe iarăși săptămâna cu ziua urâtă de luni. Personal, începusem să mă obișnuiesc cu această zi banală de luni.. pentru că, este o zi banală. Fiind în vacanță, începusem să o consider ca o zi de weekend, la fel ca și ziua de marți, miercuri, joi și vineri. Erau parcă zile dintr-un weekend prelungit, parcă la nesfârșit, căci parcă așa le simți în vacanță. Dar după cum am mai spus și în alte posturi: nimic nu durează o veșnicie; așadar și acest proces e pe sfârșite. Azi e ultima zi de duminică pe care o purcede o zi prelungită de weekend, acea zi banală de luni. Așa că, după considerările mele, această zi de duminică merită cinstită cu ceva delicios, din simplul fapt că această zi pare a fi un deliciu în viața fiecăruia. Eu am hotărât să-i aduc în dar o prăjitură cu fructe (diferită de cea dintr-un post anterior cel puteți găsi AICI ) și desigur , ca de obicei, am să vă servesc și pe voi cu una bucată poză și una bucată rețetă. ENJOY!

Ingrediente: 1 ou, 1/3 pahar ulei, 1 pahar zahăr, coaja de la o lămâie, 2 pahare făină, bicarbonat de amoniu, 1 pahar lapte, fructe (caise, piersici, prune,mere,pere). Eu am folosit caise. Ca și pahar se folosește un pahar normal de băut apă, iar cu el măsurați toate ingredientele( cam de 250 ml)

Mod de preparare:

1.Se mixează oul cu zahărul până când se obține o compoziție omogenă iar zahărul se topește. Apoi se adaugă uleiul și se mixează ( în același sens) până la omogenizare. Se adaugă coaja de lămâie și se mai amestecă puțin. Se adaugă apoi treptat făina și bicarbonatul de amoniu și se amestecă până la omogenizare. Apoi, se adaugă laptele și se mixează până la omogenizare.

2. Se ia tava și se unge bine cu unt, se pun caisele tăiate feliuțe pe fundul tăvii. Peste se toarnă aluatul preparat mai sus și se bagă la cuptor circa 40-50 de minute( sau depinde de cuptor, până ce se rumenește).

Mod de servire: Se taie cubulețe cu zahăr pudră pe deasupra!

La o porție de prăjitură îi invit și pe ei: Călin , Ana-Maria Narcis(DeLaBirou), Carla , Emil și pe oricine mai poftește!

sursă youtube ( user HurtsVEVO )

19 gânduri despre &8222;Prăjitură cu fructe 2&8221;

  1. cum nu-s fruntaş în întrecerea gospodinelor, mă cam depăşeşte subiectul; iar tu oricum nu vrei să îmi trimiţi prăjitură prin fan courier 😦 . aşa că fug repejor de aici, că mi s-a face poftă. dar înainte să fug îţi las asta:

Spune-mi părerea ta!

