Dor…

Vi s-a întâmplat vreodată să-i simțiți lipsa unei persoane pe care o cunoașteți atât de bine dar nu o cunoașteți deloc? Vi s-a întâmplat vreodată să vă fie dor de energia generată de o persoană în jurul vostru? De cuvintele ei? De gesturi? De atenții? De zâmbet și de râs? Vi s-a întâmplat să vă fie dor de afirmații și întrebări tâmpite? Vi s-a întâmplat să vă fie dor de o simplă privire ori un simplu cuvânt? Mie da!

Uneori prezența acelei persoane și energia ei în jurul tău te fac să zâmbești, să râzi. Îți luminează fața. Te fac să pari frumos în adevăratul sens al cuvântului. Am început să nu mai cred că există persoane urâte și persoane frumoase. Există persoane triste și persoane fericite. Fericire te face mai frumos, tristețea parcă te urâțește. Tristețea îi dă feței o aliură de sobrietate, îi modifică liniile și trăsăturile, îi alungă sclipirea… strălucirea ei de fericire. Fericirea pe de altă parte te lasă să zbori, îți luminează fața și întreg corpul, îți dă eleganță în mișcări, energie… multă energie. Atunci când ești fericit parcă și cuvintele îți sunt mai mieroase, dulci!

Frumusețea vine din tine, frumusețea ta e dată și de compania celorlalți, de energia ce ți-o insuflă ție inconștient. Frumusețea vine din propriile mulțumiri. Frumusețea este de fapt chipul radios, nemachiat, chipul pe ale cărui buze se citește fericire, chipul în ai cărui ochi sclipește bucuria.

Frumusețea unui om, în exterior, vine și pleacă. În interior rămânând mereu un amalgam de tristețe și fericire, un amalgam ce creează doza perfectă pentru apariția sentimentelor. În exterior nu e loc niciodată de amândouă, când e una, când e alta, în funcție de aranjamentele vieții.

Momentan, chipul meu se lasă inundat de un zâmbet trist, de amintiri și neînțelegeri. Adeseori, când o persoană dispare din viața ta, frumusețea-ți pălește în fața tuturor, chiar și în fața ochilor tăi. Ești trist și încerci ca momentele trecute de fericire să-ți umple prezentul. Dar ele nu sunt capabile să umple prezentul la nesfârșit, a fost umplut o dată și atât. În viață e nevoie de fericiri alternante în prezentul tău, iar din păcate noțiunea de perfecțiune este doar un ideal, așadar lipsa momentelor de fericire trebuie înlocuită cu ceva… ceva numit tristețe. Nimic nu durează o infinitate, iar viața se bazează pe ciclicitate, alternanța de fericire-tristețe fiind un subciclu al vieții.

Mi-e dor. Mi-e dor de iraționalități. Mie dor de toate acele lucruri spuse fără logică în semn de băgare în seamă, de auzire și simțire a vocilor, a tremurului. Mi-e dor de bâlbâieli, de acele lacune apărute în mijlocul frazei, mi-e dor de priviri ascunse și pierdute pe sub mese și scaune. Mi-e dor de zâmbete și de cuvinte, de energia insuflată.Mi-e dor de discuții și maturitate. Mi-e dor de propriul meu zâmbet, de propria mea energie. Mi-e dor de frumusețea chipului meu, de râsul și zâmbetul tău. Mi-e dor de povestiri sub nori și stele. Mi-e dor de atenții și firea grijulie. Mi-e dor.. dor.. dor..mi-e foarte dor de toate.

Dar tu te-ai dus și dus vei fi mereu, ai dispărut în lumea ta, departe!

sursă youtube ( user irockusuck33)

24 de gânduri despre &8222;Dor…&8221;

  1. Da, pot spune ca asta e postul meu !!!.. Ma regasesc in fiecare fraza, in fiecare cuvant, iar „mi-e dor de priviri ascunse și pierdute” cum ai spus tu, ma face sa ma gandesc la fiecare minut pierdut acum. Ma face sa rastalmacesc absolut tot din trecutul meu. Da !! Mi s-a intamplat sa-mi fie dor de toate astea, si inca ma lupt cu asta, insa, uneori realizez ca odata ce nu mai am toate cele mentionate de tine, zambete, intrebari si raspunsuri, e pentru faptul ca asa a fost sa fie. Practic te resemnezi si continui sa privesti inainte.
    De multe ori, toate astea se intorc, insa odata ce timpul trece, toate iau o alta intorsatura, si e posibil sa fie prea tarziu pentru fapte ce isi aveau rostul in trecut.
    Fara a ma mai lungi, mereu dupa ploi, ies curcubee, si mereu dupa ploaie iese soarele. Asa ca, important e sa ne bucuram de fiecare moment, fie el de tristete, de bucurie…
    Bine piscot, cu asta m-ai atins !!! :*:*

    • Mă bucur că ți-a plăcut!
      Toate astea rămân ca niște amintiri plăcute și cu trecerea timpului devin ceva între fost important și actual neimportant.. ceva ce poate te macina ori te linisteste.. dar cu siguranta inainte te si rascoleste!
      Iti multumesc pentru trecere si comentariu!

  2. E greu cand cine’va din viata ta pleaca si lasa toate „rafturile” cum imi place sa zic in sufletul tau. Prima zi e .. ceva gen ” las ca trece” a 2-a zi .. poate…. a 3-a zi deja vine agonia… si intr-un final realizezi .. ca timpul sa scurs.. si trebuie sa o iei de la capat..

  3. Da, mi s-a intamplat :))

    Tot ce spui tu acolo este foarte frumos ilustrat, avem amici sau persoane dragi care desi spun lucruri simple sau banale ,iti plac si te amuza , te simti bine in compania lor..

    Frumos scris, felicitari !

    • Îți mulțumesc tare mult și mă bucur că îți place! Da.. e chiar magnific cat de bine te poți simți în mijlocul unor conversații banale și fără sens… urmate de hohote de râs tocmai pe seama acestui lucru!
      Mersi de trecere și comentariu, te mai aștept pe aici!

  4. Articolul asta m-a lasat fara cuvinte, atat de suberb e scris.Poate imi place asa mult ca ma regasesc in cuvintele pe care cu atata iscusinta le-ai asternut. Dar cum dupa ploaie iasa soarele….good days will come. Fii optimista si zambeste, Macar ai cui duce dorul.Cei care nu au oare cum se simt? 😉

    • Pff… poate ai și tu dreptate… nu știu cum se simt :(.. dar.. dacă e mai bine?
      Îți mulțumesc pentru cuvintele frumoase ce mi le-ai adresat, cuvinte ce sincer mângăie simțirile celui ce scrie! Nici nu știu dacă să mă bucur că încă cineva se mai regăsește printre cuvintele mele… nu-s cuvinte în care aș vrea să se regăsească cineva din păcate!
      Te mai aștept!

  5. absolut superb, ce sa mai zic,vorbele sunt de prisos!! dupa cum am mai spus, m-am indragostit de cuvintele tale!!! ai mare dreptate, nimic nu se compara cu fericirea care iti da aripi si te inalta…toata lumea se schimba si devine mai frumoasa si mai colorata!!! so be happy my dear, the happiest and the world will smile back to you! >:D<

Spune-mi părerea ta!

