Miercurea fără cuvinte (22) – Târgu-Jiul de seară

Multe postări au fost zilele astea legate de ziua de luni și probabil până duminică vor mai fi. Luni. O zi tristă. O zi plină de amintiri. Ei bine, luni am fost într-o plimbare cu bicicleta în jurul Târgu-Jiului, iar una din opriri ( la întoarcere) a fost pe o bancă în parcul ”Coloana Infinitului”. De acolo v-am adus aici, pe blog, niște poze din Târgu-Jiul de seară.

Cam atât cu ale mele cuvinte pe ziua de azi, căci e miercurea fără cuvinte!

Această prezentare necesită JavaScript.

49 de gânduri despre &8222;Miercurea fără cuvinte (22) – Târgu-Jiul de seară&8221;

  1. E luni o zi de amintiri. E marti strazile’s pustii. E miercuri o zi de analizat. E Joi as vrea sa fim amandoi . E vineri .. de luni o iau de la cap… si uite asa trec zilele mele… Chiar foarte frumoase pozele.. daca se poate sa imi lasi la mine un id ceva de contac as vrea sa vorbim ceva…

  2. Spre rusinea mea, trebuie sa recunosc: nici in Targu Jiu nu am fost vreodata – si prea multe nu stiu despre oras.
    Sunt superbe fotografiile! Coloana e excelent fotografiata! Mie imi place cum e… nesfarsita – parca la propriu – in partea intunecata… Nu stiu ce-mi place mai mult: Apusul sau cum ai fotografiat Coloana 🙂

    Happy WW!

Spune-mi părerea ta!

