Particip la SuperBlog 2012

Am aflat de această competiție prin intermediul unui alt blogger ce m-a inițiat puțin în anumite detalii legate de blogging și îi mulțumesc pe această cale. Imediat ce am aflat de această competiție am accesat site-ul lor și am citit regulamentul ce este plin de explicații și destul de lung( mă pot lăuda cu faptul că este primul regulament citit cap-coadă… și încă de 2-3 ori).

Mi-a părut ceva interesant, având în vedere și premiile în bani oferite primilor 10 câștigători dar și a altor premii + diplome. Cu toții știți că eu cu greu aleg ceva care îmi pare interesant din prima, iar prin acest fapt m-am decis să particip. Participarea în aceasta competiție în primul rând ne dezvoltă pe noi ca și bloggeri prin impunerea anumitor teme ce va trebui să le dezbatem pe blogurile proprii.Majoritata suntem obișnuiți să scriem ce ne trece prin cap atunci când ne trece ceva prin cap, blocându-ne în fața unui articol tematic prin faptul că nu suntem obișnuiți și cu practicarea acestor scrieri tematice. De altfel, prin înscrierea în această competiție, noi toți, bloggeri, ne putem cunoaște mai bine, ne putem aprecia calitățile și putem învăța unii de la alții prin felul cum abordăm diferite teme propuse de către organizatori/sponsori..

Sunt conștientă că șansele mele de câștig sunt de 0.1% ( ca să nu zic chiar 0.01%) și tocmai de aceea principalul meu scop prin înscrierea în această competiție este de a-mi antrena forțele printre bloggeri desăvârșiți, de a-mi testa nivelul meu de blogger și de a învăța de la ceilalți câte ceva!

Dacă și voi vreți să vă antrenați forțele de scriitori printre adevărați scriitori nu pot decât să vă invit să participați la SuperBlog 2012, să interacționați cu ceilalți și să luați aminte câte ceva din stilul fiecăruia!

Baftă tuturor participanților!

 

16 gânduri despre &8222;Particip la SuperBlog 2012&8221;

Spune-mi părerea ta!

