Trece una… vine alta!

Cât de fericită eram că începe școala, atât de tristă sunt că se termină vacanța. Adio culcat la ora 7 dimineața după nopți de râs, adio timp liber, adio dormit de dimineață, adio timp nelimitat la internet, adio ieșiri în oraș la orice oră până în noapte târziu, adio palavre. Adio … adio… adio… ADIO! Însă după orice ADIO răsare de nicăieri un ”Bine Ai Venit” și nu , nu mă refer la școală.. deși îmi face puțină ordine în program nu mă refer la ea! EU mă refer la IARNĂ, da frumoasa iarnă în care mă pot bucura de fulgii de zăpadă, de zilele de ski, de nămeții ce-mi oferă zile libere și… și .. și DA, ați ghicit! Și de VACANȚĂ, frumoasa vacanță de iarnă! După mine, care sunt o împătimită a sporturilor de iarnă aș muta vacanța mare iarna, da, să stau mai mereu la ski, la munte, printre zăpada curată, pe pârtii!

Însă ca orice copil, iarna, mă bucur și de sărbători și în general de Crăciun și de zilele dinaintea acestuia, în care merg în pițărăi, colind. Însă ziua de Crăciun e totuși cea mai frumoasă, atâtea cadouri sub brad. Atâta fericire pe chipurile fiecăruia. Nimic nu e mai plăcut decât găsirea atâtor  cosuri de Craciun cu numele tău, cu ale tale cadouri în el. E perioada colindelor, te simți cu sufletul parcă mai pur, mai împăcat, chiar și adult te simți din nou copil. Ceva renaște în tine în perioada asta. Cum să nu iubesc eu astfel iarna? E singurul anotimp pur, e simbolul imaculatului. Fulgii .. 0hh  fulgii aceia albi ce te învăluie cu frumusețea lor! Ei te fac să zbori uneori către nori!

Dar.. știți voi.. deocamdată, din păcate este încă toamna. Așa că nu-mi rămâne decât să aștept. După cum spun marii cercetători: ”Așteptarea este cea mai frumoasă”. Pentru toți cei ce așteptați iarna, vă las mai jos câteva poze ( bine.. și pentru cei care nu așteptați.. măcar vă obișnuiți cu gândul că o sa vină).

Salutări călduroase tuturor!

9 gânduri despre &8222;Trece una… vine alta!&8221;

  1. Hmmm bine punctact . Dar nu trebuie sa vezi scoala ca un calau are iti ucide timpul limber, nu .. gandesti gresit.. poti sta si in timpul scolii ca mine pana la 7 dimineata si sa te duci la scoala de parca esti drogat si sa dormi la ora de geografie ca ai deja 2 note :)) si pe restul colegilor ii asculta :)). Si scoala poate fi o distractie. Ehh vacanta vine si pleaca exact cum vine, repede.. eu gandesc pozitiv.. vine un nou an :X Seara de revelion distractieeee detasare completa de scoala pentru cate’va saptamani.. Frumos articol :D. La mai multe

    • eu nu prea suport caldura excesiva… bine nici frigul excesiv nu-l suport…. dar iarna eu am mai multa activitate… de asta ma bucur mai mult de ea…si iarna pot pune o haina pe mine ma pot incalzi, vara aerul conditionat nu-i prea sanatos.. pe cand focul de lemne iarna si hainele de lana sunt cele mai dulci posibile :X !
      Acum vezi tu, suntem cu totii diferiti, unora le place, altora nu, poate tu o urasti ca stai in casa printre nameti.. eu o ador ca merg mereu la ski(activitatea mea preferata) !!
      Iti multumesc de trecere si comnetariu!

Spune-mi părerea ta!

