Ultimele ore…

… de vacanță. Da, ultimele ore de vacanță. Ultimele ”pregătiri”, pentru ceilalți, au loc chiar în aceste ultime ore. Spun pentru ceilalți deoarece eu singurul lucru pe care m-am preocupat să-l cumpăr a fost o geantă banală de școală, ca orice copil ce se duce la școală să mai învețe câte ceva nu să facă parada modei. Nici măcar caiete nu mi-am luat încă… de cărți nici nu mai vorbesc. Pentru mine mâine-i vremea de cumpărat astfel de chestii, nu în vacanță.

Acum, abia aștept să înceapă școala.. prima zi este întotdeauna cea mai amuzantă, în care te poți bucura de cele ce fac parada modei, pentru că în fiecare școală există astfel de specimene ce petrec săptămâni prin magazine pentru a-și alege tot felul de haine, genți sofisticate și pantofi cu tocuri imense. Pentru mine tot mediul online e cel mai potrivit. Decât să pierd timpul aiurea prin magazine, mai bine caut pe net.. că de aia s-a inventat netul, să-ți facă munca și căutările mai ușoare. Așa cu după mine s-ar cumpăra numai genți, pantofi și haine online , că se găsesc atât haine de barbati cât și pentru genul feminin! Mai mult timp liber, mai multe locuri în care poți căuta într-un timp mult mai scurt și fără dureri de picioare, fără a fi constrâns de program de închidere al magazinului. Însă nu am înțeles niciodată de ce parada modei trebuie făcută la școală și nu atunci când te duci într-un club? Iar, dacă ar fi după mine aș băga uniformă obligatorie… da să fie aleasă de către elevi ca și model dar aș elimina suferința de pe chipurile celor ce nu au posibilitatea să-și cumpere asemenea îmbrăcăminte ori accesorii, aș elimina batjocura.

Voi ce părere aveți: uniformă sau fiecare cum îl taie capul în fiecare zi?

17 gânduri despre &8222;Ultimele ore…&8221;

  1. Cand eram la scoala eram foarte mandru de uniforma mea si desii nu puteam merge la scoala o imbracam acasa intotdeauna cand asteptam profesorii sa vina la mine, eram tare mandru de ea.

    Ce-a mai mare prostie a fost renuntarea la uniforme 😦
    Tinerii inca de mici sant separati in caste ca in India… cei cu Blugi si bluze din Dubai si cei cu treninguri din China :(…

  2. Cred o uniforma a unui liceu ii da acestuia prestigiu iar tie ca licean ce provine din respectiva scoala ar trebui sa iti dea un soi de mandrie….bunnnnn , ce am zis acum este idealul,. La noi nu exista liceu ca lumea si nu ai de ca sa fii mandru de ceva…..Macar daca ar fi obligatorie uniforma s-ar evita ca licenii sa vina imbracati dupa ultima moda (unii din ei) iar ceilalti sa fie luati peste picior doar pentru ca nu au bani si haine de brand international….

  3. pe vremea cand eram tinar 🙂 cred ca pana in clasa a patra am purtat uniforme dar bineinteles nu erau atat voci anti uniforme cum sunt acum si sunt de parere ca cel putin in clasele primare da ar trebui o uniforma iar in liceu sa se impuna un cod de bun simt care trebuie respectat si aspru pedepsit nerespectarea lui . E inadmisibil cum ani merg la liceu sau scoli doar pentru a se da mare cu o alta achizitie materiala si cel mai grav e cum spui tu ca din scoli apare discriminarea si depresii psihice ale celor ca nu isi permit aceste achizitii iar asta e de neacceptat intr-o instiutie de stat .

  4. Haha, buna asta. N-ai cu cine sincer. Cate de directori o fi unii, elevu tot sare gardu daca ii pui paznic, tot fumeaza in baie in pauze, tot nu poarta uniforma. Ca asa-s ei acum. Tocmai am terminat scoala si m-am lamurit. Mi-era rusine sa port uniforma la scoala cand vad ca nimeni dar absolut nimeni altcineva n-o purta…

    • pfff… la noi.. cand a fost uniforma nu te lasa sa intri in scoala.. si a fost purtata 🙂 insa… nu mai avem uniforma pentru ca a fost o teapa iar materialele din uniforma nu au fost cele prezentate cand au fost alese firmele 🙂 acum asteptam alta firma cu alta uniforma 🙂

  5. Mi-am adus aminte de o intamplare cum ai zis mai sus fiecare cu parada modei, si era o fata… era frumoasa nu zic nu.. na .. zici ca se ducea la nunta, fusta coafata,dar ghinionul ei a fost ca afara ploua… nu tare.. dar cat sa iti fie frig.. si a strigato sa se duca la clasa ei .. si a alunecat cu tocurile si fusta de ogramada de bani .. geanta,telefonul(de care mi-a fost mila) sau contopit cu pamantu :)), chiar sunt curios cum o fi anul acesta cred,ca acuma rad cu voce tare :)). Cat despre uniforma mi-se pare o forma de dictatura, incearca sa puna stapanire asupra noastra dar… nu le merge. Abea astept sa vad profesorii care inebunesc in fata mea cand incep sa le dau explicatii la orice gresesc cand scriu la tabla :X oo da. Nice post

    • :)) pfff…. uniforma nu e o forma de dictatura… eu o cnsider o forma de respect intre elevi.. nu unul sa fie impopotonat si altul poate nu are ce pune pe masa 🙂 la scoala toti trebuie sa fi la acelasi nivel… iar hainele sunt un prim pas… eu vreau o uniforma dupa gusturile noastre… nu impusa .. nu normal ca nu impusa!
      m-ai amuzat cu intamplarea aceea :)) eu inca n-am vazut asa ceva din pacate.. dar tare mi-ar placea :)) !

      • Sincer conteaza cu ce te imbraci? Am avut ocazia sa vad copii de parinti cu bani , cu telefoane,bani,haine, si unu cu un trai decent era mult mai destept decat acei copii cu totul de’agata, pentru ca cel cu trai decent stie sa aprecieze ce are cel cu bani nu, pentru mine unu nu conteaza cu ce esti imbracat,cat timp ii dai clasa unuia cu bani

      • nu, nu ai inteles! Nu conteaza cu ce esti imbracat.. doamne fereste.. dar cei care nu au si isi vad colegii cu haine de la zara sau gap ori kenvelo sufera… asa daca am avea toti uniforma .. acelasi model.. aceeasi firma.. nu ar mai suferi si ceilalti… mie sincer imi pare rau de ei…

  6. eu nu mai sunt elev de o seamă de vreme, dar până la urmă cred că o uniformă drăguţă ar fi mai ok decât să meargă fiecare la şcoală îmbrăcat după cum îl tună mintea. haina nu te face nici om, nici mai om, e doar un ambalaj; dacă sub ambalaj eşti un zero, degeaba pui pe tine ţoale cumpărate de la Paris, Milano sau New York, că tot zero eşti…

Spune-mi părerea ta!

