Miercurea fără cuvinte (23) – Pe nepregătite

Chiar dacă a început școala, am și uitat că mâine e miercuri. Am uitat că la ora 00 din această noapte am o postare de adus aici pe blog. Mi-am adus aminte tocmai la orele 23 de acest lucru. M-am ridicat din pat, căci acum programul îmi este de dimineață de la orele 7 și 45 de minute și am adunat aici ceva fotografii de ieri. M-a luat pe nepregătite, dar a fost primul lucru ce mi-a trecut prin minte și sper ca și vouă să vă facă placere!

Această prezentare necesită JavaScript.

Vă doresc o zi cât mai plăcută!

Sper să vă fi plăcut ale mele bunătăți!

38 de gânduri despre &8222;Miercurea fără cuvinte (23) – Pe nepregătite&8221;

  1. OOO very nice sticla aia de linie wooohoo :X Ce’as mai bea si eu una singur :)) mancare mai spre dimineata dupa mahmureala :)).. cu scoala asta..vin acasa copii in pc ce am scris la scoala si cad lat, abea a 2-a zi imi aduc amine si eu baa trebuie sa postez si eu ceva si trag de mine sa ma ridic din pat deschid pc si dau drumu la piesa asta Within Temptation – Memories si ma pun pe treaba.. dar tot am momente cand mai adorm cu ochii deschisi la monitor :)) Nice post, dar sticla aia … :X ahh

Spune-mi părerea ta!

