Leapșa de pe tastatură!

Am găsit la Minnie o leapșă interesantă și am hotărât să o preiau și aici la mine pe blog!

este vorba despre următoarele: fiecare literă din pseudonimul de pe blog să reprezinte un blog ce începe cu litera respectivă.Mi s-a părut interesant dintr-un singur motiv: uite așa mai descoperim unii de la alții bloguri noi poate chiar și interesante, pe placul nostru.. că na blogosfera-i mare… mereu omitem oameni interesanți!

Să începem:

P – Probiu

I – Impulsuri foto

S – Slowholic

H – Hai să râdem

C – Colțul cu muzică

K – Kadia

Y – și aici mă opresc că sincer n-am!

Sper să vă fi plăcut leapșa , iar eu îi invit la leapșă și pe subsemnații de mai sus ( dacă nu  au preluat-o deja) și pe oricine altcineva mai poftește!

3 gânduri despre &8222;Leapșa de pe tastatură!&8221;

Spune-mi părerea ta!

