Ciudățenii de sâmbătă

Iar n-am mai scris de 2 zile 😦 Iar m-am cufundat în alte cele ale școli, între teme și somn… somnul de care duc lipsă fie din lipsă de timp fie din cauza prezenței unor dureri de cap. Însă printre teme, lipsa somnului, dureri de cap și drumul spre școală, mi-am făcut timp și de câteva poze pentru blog.

Ei bine, printre cele ce le veți vedea mai jos, veți observa niște poze ciudate cu un caiet de economie. Se pare că nici forțele supra naturale nu sunt prea fericite de o materie ce-mi ocupă timpul fără folos( că doar nu-s pe profil economic ci de matematică informatică.. dar asta e probabil o eroare de sistem) și spun asta datorită ciudățeniilor ce le veți observa și voi peste paginile caietului de economie… niște jocuri de lumini superbe provenite din razele soarelui ce se revărsau peste pixul meu de culoare albăstruie. Spectrele de lumină se revărsau atât pe caiet cât și pe mâini și pe peretele din fața biroului… atenția mea fiind captivată mai mult de aceste spectre decât de teoriile ce trebuie învățate după o anumită schemă și doar ea, fără alte cuvințele în plus sau mai știu eu ce idei ajutătoare înțelegerii. Schema de la tablă trebuie să fie întocmai și pe caiet fără o virgulă, paranteză, liniuță sau cuvânt în plus ori vreo altă distribuire în pagină a schemei! Ce tâmpenie.. ce sistem cretin… fără să ne lase să ne dezvoltăm propria creativitate în exprimare, în înțelegere ori învățare. Însă să revenim la lucrurile cu adevărat interesante și anume spectrele de lumină sub formă de cercuri concentrice și nuanțe diferite, dar și la celelalte poze, poze de dimineață, poze de la prânz, poze de seară.

Din lipsă de somn și prea multă oboseală, am să vă las în compania pozelor de mai jos… promițând pentru mâine un post mai bun!

Această prezentare necesită JavaScript.

4 gânduri despre &8222;Ciudățenii de sâmbătă&8221;

Spune-mi părerea ta!

