În căutare de comori

Când eram mică îmi plăcea să sap mereu în pământ. Căutam comori, aur, argint ori oseminte de balaur. Eram mai rea ca un foxterier.Îmi plăcea să fac gropi cu mânuțele mele mici. De altfel adoram să-mi fac propriile mele piscine, care de fapt erau pentru păpuși. Îmi plăcea să explorez, să descopăr… iar singurul lucru ce-l descopeream era faptul că piscina mea era tare însetată, îmi sorbea toată apa și nu înțelegeam niciodată cum poate să bea atâta apă… ea oare nu face broaște? Nu înțelegeam cum pământul poate înghiți atâta apă.. însă.. mai târziu am înțeles… Îmi doream atunci un foxterier să-mi sape gropile.. multe gropi și să găsesc eu comoara inexistentă, mai târziu am început să îmi doresc escavatoare pentru gropi mai mari, dar de unde așa ceva? Pe atunci nu existau firme precum aceea ce închiriază utilaje radauti, sau eram eu prea mică să știu de existența unor astfel de firme… Acum nu-mi mai doresc piscine, dar să găsesc o comoară îmi voi dori întotdeauna și de data asta fără să mai sap cu mâinile ci cu un excavator adevărat. Dar știți voi.. visele rămân tot vise și nu întotdeauna se îndeplinesc.

Vouă ce vă plăcea să faceți în copilărie? Și voi săpați în pământ în căutarea unor comori? Ori aveați alte activități mai palpitante?

9 gânduri despre &8222;În căutare de comori&8221;

Spune-mi părerea ta!

