Liebster Blog Award

Am primit această nominalizare prima dată de la Alex de pe O9noapte iar mai apoi de la slowaholic.. și de abia acum îi onorez cu acest post și le mulțumesc pentru nominalizarea lor :)! Această leapșă se desfășoară după 3 reguli::

  • să spun 11 lucruri despre mine;
  • să răspund întrebărilor adresate de cei ce m-au nominalizat;
  • să adresez întrebări pentru cei nominalizați 🙂

 

Să încep așadar cu prima regulă, destul de dificilă, cele 11 lucruri despre mine:

  1. La fel ca și slowaholic, trebuia să fiu băiat. Am ieșit fată, mama bucuroasă foc, tata puțin dezamăgit… însă până la vârsta de 18 ani am făcut cât 10 băieți la casa omului 😀 .. cât să se sature 🙂 !
  2. Îmi place să merg pe munte.
  3. Îmi place să schiez.
  4. Îmi plac sporturile extreme, spre disperarea mamei 🙂 !
  5. Vreau să ajung medic, undeva în afara țării… CÂT MAI DEPARTE!
  6. Urăsc sistemul nostru de învățământ 🙂 !
  7. Îmi plac cartofii prăjiți, dulciurile ( ciocolata în special) și mâncărurile cât mai exotice și ciudate 😀 !
  8. Sunt o persoană destul de sensibilă, dar și foarte egoistă ( din spusele doamnei diriginte, pentru că sunt singură la părinți 🙂 )
  9. Sunt pro dreptății și anti profesorilor ce cred că datorită acestei poziții pot face ce vor cu elevii și să-i fâțâie cum vor :).
  10. Când eram mică am făcut karate și îmi plăcea să mă bag pe sub mașini să le repar. Cunoșteam toate cheile din service-ul tatei și eram un adevărat ucenic.. spre disperarea mamei!
  11. Sunt prea ”voluntară”- din spusele doamnei diriginte.

Acum să răspund celor 9 întrebări ale lui Alex:

1. Cea mai mare fobie a ta.

Îmi e frică de moarte.

2. Un vis mai vechi devenit realitate.

Mă pot rezuma la faptul că majoritatea viselor devin realitate. Unul a fost să ajung în Anglia și am ajuns 🙂

3. Care crezi că sunt viciile lumii moderne?

Băutura, drogurile și prostia 🙂

4. Crezi în educația care se face în școli și licee?

Absolut deloc 🙂

5. Deții o anumită pasiune pentru scris/literatură/artă în general?

Da, îmi place să scriu 🙂

6. Iphone 5 sau Galaxy SIII?

Niciunul, prefer să fac altceva cu banii 🙂 Ceva cu adevărat folositor 🙂

7. Numește următorul președinte al României.

N-am puterea de a face astfel de preziceri.

8. Dă-mi 2 motive cauză a dezordinii din sistemul romanesc.

Dezinteresul total pentru ceilalți și interesul numai pentru sine al oamenilor ce sunt la putere.

9. Ai vrea să sari cu parașuta?

Ooooo da… cred că este extraordinar!

Acum a venit rândul celor 11 întrebări puse de slowaholic :

1) Mare sau munte?

Ambele!

2) Alb sau negru?

Ambele :))

3) Pentru fete: fustă sau pantaloni? Pentru băieţi: blugi sau pantaloni de stofă?

Ambele 🙂

4) Ai o problemă evidentă. O ignori sau te confrunţi cu situaţia? (Fii SINCER tu cu tine)

Mă confrunt cu situația 🙂

5) Cine e cea mai importantă persoană din viaţa ta?

Nu există o cea mai importantă, există cele mai importante: mama, tata.

6) Îţi doreşti enorm ceva care te-ar împlini ca om. Daca renunţi la acel ceva, te distrugi încet încet. Dacă îţi urmezi visul, rişti să îi doară pe cei dragi ţie sau chiar să-i pierzi. Ce faci?

Sunt omul care e de părere că visele tale sunt cele mai importante. orice ar fi, aleg să mi le împlinesc 🙂

7) Te trezeşti odihnit/ă dimineaţa?

Absolut deloc 🙂

8) La ce te gândeşti de obicei înainte de a te duce la culcare? (nu mă interesează detalii personale, ci doar genul de lucruri la care vă gândiţi, dacă pot fi împărtăşite public, fireşte ;) )

Chiar m-ai pus pe gânduri. Mă gândesc numai la lucruri abstracte care nu au nici un sens și râd aiurea 🙂

9) Când ai zâmbit ultima dată îndelung pur şi simplu pentru că e o zi frumoasă afară?

Pentru că e o zi frumoasă afară… nu-mi amintesc… dar de zâmbit lung pur și simplu… chiar aseară 🙂 .

10) Care sunt cântecele care îţi plac cel mai mult? (2-3 sunt suficiente)

2-3 nu sunt suficiente pentru mine, pe primul loc spre exemplu am vreo 10 melodii :))

11) Nu vi se par puţin obositoare lepşele astea?

Lepșele nu îmi par obositoare…. mie chiar îmi plac 🙂

Iar acum seria întrebărilor mele este:

  1. Ce ai alege să iei cu tine pe o insulă pustie?
  2. Ce gen de cărți îți place să citești?
  3. Cum te-ai descrie într-un cuvânt?
  4. Care este cea mai frumoasă amintire pe care o ai?
  5. Ceți place ție să faci în timpul liber?
  6. Unde ai alege să dispari pentru a te rupe de lumea întreagă și a avea momente de liniște totală?
  7. Cum ar suna o zi perfecta pentru tine?
  8. Ce lucru trăznit ți-ar place să faci?
  9. În ce activitate te regăsești cel mai bine?
  10. Ce parte din România ți-a plăcut cel mai mult?
  11. Ce-ai schimba la tine?

Sper să nu primesc înjurături de la următorii nominalizați, iar dacă nu le face plăcere nu îi oblig să preia această leapșă 🙂 Deci eu o trimit la : Narcis, Călin, Probiu, Fosile, X-pert, Tu1074, Kadia 🙂 și oricui mai are plăcerea de a prelua această leapșă 🙂

 

 

 

6 gânduri despre &8222;Liebster Blog Award&8221;

Spune-mi părerea ta!

