Leapșa carierei blogosferice

Am programat această leapșă de luni, de ce de luni și tocmai pentru astăzi, nu am nici cea mai vagă idee, însă ea este aici :). Am preluat această leapșă de la Emil, ce m-a nominalizat și pe mine pe acolo, fapt pentru care îi mulțumesc 🙂

De ce bloggingul ?
Sincer, chiar nu știu… Îmi place pur și simplu să scriu și mai toată lumea avea bloguri, mai toată lumea scria undeva unde să vadă și alții. Nu prea am un motiv întemeiat pentru care m-am apucat de blogging :). Pur și simplu m-am apucat.. și iată-mă stresându-vă !

Cate bloguri ai avut ? Si cate ai momentan ?
Am avut unul singur, acesta. Momentan, îl am tot pe acesta și în paralel mai scriu pe Mistery ce este găzduit de blogspot și este un blog psihologico-medical, nu foarte dezvoltat din lipsa de timp a amândurora, cele ce se ocupă de el, sau mai bine zis.. nu se prea ocupă :D.

Care a fost primul tau blog ? Si care este actualul ?
Primul e ăst și actualul.. tot ăsta 🙂

La ce varsta ai avut primul blog si ce varsta ai acum?
Hm… mi-am făcut blogul prin clasa a 8-a, adică pe la vreo 14- 15 ani și acum am 18 🙂

Primul blog si-a atins apogeul pe care presupun ca l-ai stabilit ? Dar actualul blog ?
Sinceră să fiu, nu mi-am propus nici un apogeu. Pur și simplu îmi doream să scriu undeva unde să vadă și alții, să împărtășesc prin cuvinte lucruri de care unii poate nu se pot bucura decât astfel. Momentan văd că am un pr de 2 și 96% din bloggeri nu-s mai tari ca mine prin zelist :)) !

Ce ganduri “urate” aveai cand ti-ai facut primul blog ? Stiai ce te asteapta ?
Nu aveam gânduri urâte. Poate doar faptul că celorlalți nu o să le placă ceea ce scriu. Însă m-am resemnat repede și mi-am zis ce o fi, o fi.. s-o găsi cineva căruia să-i placă… și sau găsit destui, iar eu sunt mulțumită 🙂

La inceput stiai ca se poate face bani din blogging?
Da, știam. Nu am dorit însă să fac bani din el, cel puțin nu atunci.. atunci era doar o simplă activitate, iar eu eram încă un copil ce primea totul de-a gata. Acum însă am mai crescut și am început să-mi doresc și puțină independență, așa că am făcut ceva bănuți cu blogul, fie ei și puțini :).

Cati bani ai castigat din blogurile tale ? Si dupa cat timp de la infiintarea primului blog ai scos primii bani ?
Hm, am scos într-o lună ( că nu m-am apucat de mult) vreo 80 de lei :). E bine, zic eu… pentru un efort nu foarte mare :).

 Ai avut ganduri de abandonare a blogului ? De ce ai vrut sa abandonezi ?
Nu.

Te-ai lasa de blogging ? Daca da, care ar fi motivul ?

Nu m-aș lăsa de blogging niciodată. Este ceea ce îmi place să fac. Îmi place să scriu. Însă timpul mă obligă uneori să mă las de blogging perioade mai scurte sau mai lungi de timp :).

Mai departe îl dau și eu cui o vrea să îl preia 🙂

Spune-mi părerea ta!

