Cea mai lungă noapte!

Toate cluburile dau petreceri intitulate ”Cea mai lungă noapte”, doar eu mă pregătesc să dorm?Toată lumea se bucură de o oră în plus de distracție la noapte, doar eu mă bucur de una în plus de somn? Că tot vorbeam în postul anterior de lipsa de chef și de dorința de somn, primesc cadou la noapte o oră în plus de somn. Să fie asta o conspirație a Universului măreț? Probabil! Habar n-aveam că azi, tocmai când aveam nevoie de puțin somn în plus, ceasul de la 3:59 se face fix 3! Niciodată nu cred că am adorat mai tare programul de știri ca în momentul dezvăluirii celor de mai sus :). Nu degeaba a fost programat postul fix la 3:59, ci exact pentru a-mi manifesta mulțumirea față de acest fapt, de a dormi mai mult cu o oră!

Ei bine da, azi ziua are 25 de ore, azi ne putem bucura de o oră în plus de ce vrem noi, fie ca e somn, distracție sau învățat, ne putem bucura de ea.  Majoritatea de vor bucura de o oră în plus de distracție, sau mai multe, eu mă voi bucura cu siguranță de ora asta în pat, alături de visele mele și un somn dulce. Iar acum, activând răutatea din mine, pot spune că mă voi bucura de faptul că cei cu tura de noapte vor lucra o oră în plus, în timp ce alții dorm, sau.. SE DISTREAZĂ, cred că ei sunt singurii ce urăsc această oră în plus peste cele 24 deja existente.

Voi cum vă veți bucura de această oră în plus?

9 gânduri despre &8222;Cea mai lungă noapte!&8221;

Spune-mi părerea ta!

