O pasiune în rândul tinerilor?

De curând, am avut o discuție cu cineva despre obiceiurile tinerilor din ziua de azi, despre maniile acestora și tot felul de astfel de subiecte. Unul dintre ele sunt pariurile sportive, ce se regăsesc atât printre adolescenți cât și printre adulți. Personal mi se pare o adevărată afacere pentru o persoană cu un noroc ieșit din comun și un adevărat dezastru pentru o persoană pentru care norocul pur și simplu nu s-a făcut să fie prins. Eu, spre exemplu, sunt o persoană foarte norocoasă, însă nu am jucat niciodată la pariuri sportive, în schimb, am jucat la ruletă cu o mătușă , iar din 10 lei cât am băgat am scos 100, poate scoteam și mai mult, dar am decis că e mai bine să spun stop, mai bine mai puțin decât să pierzi tot mai apoi. Așa cred că este și cu pariurile sportive: mai bine mai puțin decât deloc. Majoritatea persoanelor merg pe principiul bag cât mai mult scot cât mai mult, însă nenorocul lor face în așa fel încât cu cât bagi mai mult cu atât ai șanse să nu câștigi deloc, chiar dacă există excepții ce au pariat sume mari și au câștigat sume mari, însă de obicei acestea sunt foarte puține, pentru că na, fiecare afacere trebuie să aibă chichițele ei prin care să câștige într-un fel sau altul. Cei ce pariază cât mai mult cred că sunt adevărații microbiști înrăiți, ce ar paria chiar și cu viața pentru echipa favorită, ei fiind cel mai mult dezamăgiți uneori. Eu una, spre exemplu, cred că aș paria la întâmplare, lăsându-mă în mâinile norocului, chiar dacă, din câte am înțeles, există anumite strategii pe baza cărora se pariază.

Însă, lăsând toate astea la o parte… voi ați paria? Ați alege această cale ușoară de a câștiga/ pierde mai mulți sau mai puțini bani?

2 gânduri despre &8222;O pasiune în rândul tinerilor?&8221;

  1. Nu as paria niciodata, nici daca as fi sigur 100% de castig… nu mi se pare ceva bun. Nu joc jocuri de noroc si nu citesc horoscopul… cred ca horoscopul este incompatibil cu inteligenta… repet cu Inteligenta, nu cu educatia, ca am vazut absolventi de drept care isi citeau horoscopul zilnic !

    • Si eu imi citesc horoscopul.. imi place sa vad cum nu se intampla aproape nimic din ce prezice el.. ( uneori a mai prezis si bine)
      De pariat.. nu cred ca as paria nici eu.. ca nu le am cu pariurile sportive.. dar asa cand pun pariuri… le castig :)) ( fara sa fie pe bani sau altceva… pe nimic… doar pe sentimentul castigului 😀 )

Spune-mi părerea ta!

