Elekes Levente

Nu știu câți ați auzit de el ori câți îl cunoașteți deja, ori câți nu! Tocmai de aceea am decis ca postul de astăzi să fie despre el, să-l cunoașteți și voi. Până azi nici eu nu-l cunoșteam. Știam că undeva în lume mai există tipi și poate și tipe care gândesc ca el, însă nu toți au curajul să-și expună ideile și concepțiile asupra a tot ceea ce ne înconjoară, așa, în văzul tuturor. Pe Levente, sau Levi, l-am cunoscut azi, din întâmplare, în timp ce dădeam de scroll pe facebook și am dat de un share pe youtube al ultimului episod din emisiunea lui( Friends Show ), un episod ce aduce în discuție subiectul ”școală” sub o altă formă, mult mai interesantă, însă despre asta nu am să vă spun nimic, ci am să vă las pe voi să descoperiți la sfârșitul articolului în video-ul ce îl voi plasa aici 🙂 .

Dacă nu am să comentez în nici un fel video-ul de mai jos, am să vă spun însă că tipul, adică Elekes Levent, este un adolescent de 18 ani, carismatic, care are ceva de spus și este foarte convingător. M-am uitat de curiozitate la acest video, urmând să fiu apoi cuprinsă de interes, din ce în ce mai mult interes asupra subiectelor pe care le propunea. După acest prim video, i-am urmărit toate episoadele emisiunii și pot spune că felul de a vorbi și de a expune fiecare problemă m-a încântat și mai mult. Rar adolescenți ca el, cu capul pe umeri, care gândesc mai mult decât pentru aparențe și care încearcă să-i facă și pe alții să gândească într-o manieră corectă și educativă. Cred că emisiunea lui ar trebui să fie și la TV, cred că așa ceva ar trebui să fie pe la TV, nu ce face X și Y cu A și B 🙂 .

Există persoane cărora le-am trimis link-ul și le-am vorbit foarte entuziasmată despre ceea ce eu am văzut și mi-au spus ”Ești nebună!”. Ei bine eu una nu mă consider nebună, mă consider o persoană dornică de ceva interesant, educativ, să cunosc persoane care au ceva de spus, de arătat și de demonstrat, CEVA BUN!! Personal, cunosc N persoane care nu au absolut nimic de zis, dar care încearcă să zică ceva, fie și un lucru prost. Păcat. Ar trebui să îl ia ca exemplu pe tipul de mai jos ( but, asta este doar părerea mea ! ). De asemenea mi s-a mai spus că ”oricine poate să spună ceea ce spune puștiul ăla”. Hmm…. mno! Chiar nu. N toți pot gândi așa, nu toți pot expune astfel de subiecte, pentru că lor nu le stă mintea la astfel de subiecte, așadar, nu oricine poate propune astfel de subiecte.

Acum, gata cu ”vorbăraia” scrisă, să trecem la filmuleț. A.. și nu în ultimul rând… pe Levi îl puteți găsi AICI ( Facebook) și AICI ( Youtube), asta dacă sunteți cu adevărat interesați de subiecte care chiar merită 🙂 .

Până data viitoare, vă transmit salutări de la Târgu Jiu și toate cele bune!

sursă youtube ( user StudioB2kBS)

 

12 gânduri despre &8222;Elekes Levente&8221;

  1. Asemeni lui sunt destui calatori pe net, fericiti in goliciunea mental iluzorie dobindite in lipsa educatiei minimale, aceasta din urma fiind inlocuita cu tipologia de turma incredibil manipuabila in virtual. Generatia facebuchysta un balon autoregenerabil ce va sfirsi in autodistrugere. Vai de creierahii vostri, tristutzy, neintzelesy, needucati, nevalorizaty, pirogravazty pe corpuri si cu nasul in ketamina…..culmea la un momenta dat vetzy procreea…. Subspecii…. Kalatorii furtunoase sub aburii stupefiantelor nextgen…horror

    • Cred că aș fi luat mesajul tău ca pe unul de reflecție, dacă ai fi scris corect gramatical :).
      Tipul ăsta e mai cultivat și mai citit ca mulți de 10 pe linie în băncile școlii. Ăia n-au timp decât de tocit manualele școlare. El a vrut să descopere ceva mai mult. Ceva cu adevărat interesant și important pentru dezvoltarea lui. Pam Pam.

    • Dragi compatrioti, nu inteleg cum puteti gandi in halul asta. Sunteti orbiti de efectele din spatele videoclipurilor, aveti atata minte care.. e inutila pentru voi ! Nu ati observat ca tipul asta ne spala creierele ? Nu ati observat muzicuta de pe fundal ? nu ati observat ca vorbeste in logoree ?
      De exemplu, ii spun lui Gigel ca e murdar.. si ? Cu ce l-am ajutat ? Tipul stie ca pute, dar ce am facut pentru el ? i-am atras atentia sau ? E constient ca e murdar ! mai simplu l-as ajuta dandu-i un lighian cu apa si o bucata de sapun !

Spune-mi părerea ta!

