Fantoma de la operă

Acum câteva zile am aflat de acest film. Akka Bu mi-a trimis o melodie ( pe care o voi pune și eu mai jos), o melodie ce pur și simplu pe mine m-a încântat și cred că și voi veți simți același lucru. Ei bine, melodia mi-a plăcut, însă mare i-a fost surprinderea lui Akka Bu când i-am mulțumit că mi-a arătat această melodie, neștiind că este coloana sonoră a filmului ”Fantoma de la operă”. Reacția ei a fost: ”Cum nu ai auzit de film :O ? ! Hmm.. e bine nu, nu auzisem, așa cu nu i-am putut promite decât că voi încerca să-mi fac timp să văd filmul. Timp, nu am reușit să-mi fac în ultimele 3-4 zile, deși am fost liberă, însă aseară, mai precis după miezul nopții, când eram și eu decisă că mă voi culca după ”Vocea României”, ei bine, planurile mi-au fost date peste cap chiar de coloana sonoră a filmului ”Fantoma de la operă”, coloană sonoră prezentă în mintea mea la momentul respectiv. Inițial credeam că e o simplă nălucire, doar că pe ecranul mare al televizorului, a apărut ” The phantom of the opera – Fantoma de la operă”. Să fi fost asta o coincidență? Nu știu. Însă m-a surprins plăcut, până la sfârșitul filmului, pe care l-aș revedea mereu cu aceeași dorință și plăcere ca aseară :).

3035_425_poster_3_f

Un film în care muzica și iubirea, alături de ură și invidie, au rolurile principale. Un film încărcat de frumusețile personajelor, de istoria operei, istoria oamenilor, de frumusețea și hidoșenia sufletelor. Un film în care neintegrarea în societate și lipsa iubirii au creat încet încet un monstru în întuneric, pe valsul sunetelor muzicale :). Având ca și roluri principale Christinne, Raoul și Fantoma (Erik), triunghiul amoros ce se creează între cei 3 prin intermediul muzicii, aduce pe scena operei atât ura cât și moartea.

Christinne, este o tânără domnișoară, adusă pe scena operei din milă după moartea tatălui, ce simțea în fantoma ce nu i se arăta decât în cântul minții, un înger păzitor, se face remarcată totuși prin vocea sa pe scena operei, la un moment dat.

Raoul, un tânăr duce carismatic, ce preia conducerea operei alături de alți domni simpatici ce dau un plus de culoare filmului, o reîntâlnește pe Christinne, iar dragostea dintre ei se reaprinde printre notele muzicale.

Fantoma ( Erik) – un personaj mascat atât de problemele vieții, de muzică cât și de o mască reală, o ajută pe Christinne, într-un mod mai puțin obișnuit, din umbră, să-și descopere talentul muzical, îndrăgostindu-se de frumusețea, tinerețea și talentul acesteia încă de la venirea ei în cadrul operei. Măcinat de cicatricile adânci lăsate în sufletul său, se ascunde în adâncurile necunoscute ale operei, așteptând ca sufletul să-i fie eliberat, de fiecare crimă comisă în urma nedreptății aplicate prin bătăi asupra copilului ce fusese cândva, așteptând ca diavolul din el să dispară o dată pentru totdeauna.

Dacă acest diavol dispare sau nu, dacă dragostea dintre Christinne și Raoul este posibilă, ori dintre Christinne și Erik, veți descoperi doar vizionând acest film minunat, presărat cu iubire, muzică, frumusețe, comedie, acțiune, invidie, prietenie și suferință 🙂

sursă youtube ( user vorathiel)

Iar acum, că tot v-am promis la început, vă voi lăsa melodia ce m-a introdus în această lume spectaculoasă de poveste de iubire a muzicii  🙂

sursă youtube ( user lindeseystomp )

14 gânduri despre &8222;Fantoma de la operă&8221;

Spune-mi părerea ta!

