De la lapsus la cultura egipteană

Ieri după-masă am sfârșit prin a vă vorbi despre filmul ”Fantoma de la operă”, deși planurile îmi erau cu totul diferite sâmbătă. mereu îmi propun ceva, intervine altceva făcându-mă să uit de acel ceva. Așa se face în momentul de față, că oricât m-aș chinui nu-mi pot aminti ce aveam de gând să programez sâmbătă pentru după-amiaza de azi. Parcă voiam să vă spun despre un film, ori despre o carte, ori chiar o întâmplare, un colaj de melodii. Nu mai știu. Adesea mi se întâmplă să am un astfel de lapsus.

Voi pățiți adesea să aveți câte un lapsus?

Dar uite că datorită acestui lapsus, navigând pe internet, ba pe o pagină, ba pe alta și fiind pasionată de tot ceea ce înseamnă Egipt și piramide, am aflat că astăzi a avut loc un fenomen ce este posibil o dată la 2737 de ani. Astăzi, înainte de răsăritul soarelui, 3 planete și anume Mercur, Venus și Saturn au fost aliniate cu vârfurile celor 3 piramide din Gizeh.

Mulți știau și mulți nu știau, dar veți afla acum că una din marile mele pasiuni este cultura egipteană. Încă de mică, de când urmăream ( și încă mai urmăresc) desenele cu Tutenstein ( Tutankhamun ), am început să am o atracție față de cultura lor, de faraoni, de mumificare, de zei, de piramide, de palate și nu în ultimul rând de mituri, frumoasele și numeroasele mituri egiptene, umplând rafturi de biblioteci cu tot felul de cărți și de reviste despre cultura egipteană.

Și uite că așa, mi-am amintit de frumosul desen cu Tutenstein, unul dintre desenele copilăriei mele, un desen ce mi-a sporit interesul pentru istoria antică egipteană. Și aș vrea acum să vă încânt și pe voi cu unul dintre episoade ( voiam să zic preferat, însă nu există un episod preferat pentru mine, atâta timp cât Tuthi e în ele, toate îmi sunt preferate 😀 ). Un episod haios, ca toate episoadele 🙂

Tutenstein-tutenstein-20666495-400-422

sursă youtube ( user fantomeIHQ)

10 gânduri despre &8222;De la lapsus la cultura egipteană&8221;

Spune-mi părerea ta!

