Vis de decembrie

Eu și această vacanță de iarnă mi-o voi petrece în vârf de munte, printre nămeți, acolo unde-mi place cel mai mult și unde cred că e cel mai frumos. Și ăsta e unul din motivele pentru care îmi iubesc cât de cât țara, pentru că are munți destui de înalți unde să pot schia în voie și pentru că m-am născut aproape de ei :). Însă după cum bine știți anul acesta m-am îndrăgostit și de mare, și tare aș fi curioasă cum e vacanța de iarnă petrecută pe litoral, pe malul mării, pe un nisip înghețat, privind valurile mării sub ceață cum se sparg peste micile banchize de gheață. Mi-aș dori să văd cum arată marea sub mantia fulgilor de nea, sub vântul aspru al iernii, sub norii gri și în privirile înghețate ale oamenilor. Mă întreb cum ar arăta ziua de Crăciun sub valurile sparte în mal, ori cum s-ar reflecta artificiile în unduirile mării. Mă întreb cum ar arăta pașii singuratici pierduți în nisipul iernii, ori cum ar arăta nuanța dintre nisip și zăpadă, cât de bine s-ar combina?

Cunosc muntele sub razele soarelui de primăvară, de vară, de toamnă și de iarnă, însă marea și nisipul ei nu le cunosc decât sub razele soarelui de vară, nu cunosc decât arșița nisipului și sclipirea lui sub soare, iar acum mă întreb cum e să-i simți răcoarea și să-i vezi sclipirea printre fulgii de nea.

Dar, cum pentru iarna aceasta planurile sunt deja făcute, la fel cum sunt și pentru iarna viitoare, rămâne ca acestea de mai sus să le cunosc poate în vis, ori într-un viitor îndepărtat, ori poate într-o altă viață :). Până atunci, continui să mă bucur de frumusețea muntelui în toate anotimpurile anului, fie că e sub soare, ploi, vânt sau ninsoare, iar marea să o descopăr în fiecare an din ce în ce mai frumoasă doar vara :).

Acum, nu-mi mai rămâne decât să vă întreb și pe voi dacă v-ar face plăcere să cunoașteți marea pe timp de iarnă. Ei, cum vă sună această idee?

5697_5430_2

4 gânduri despre &8222;Vis de decembrie&8221;

Spune-mi părerea ta!

