Desenele copilăriei :)

De aseară m-am tot gândit și răzgândit asupra unui fapt. Dar uite că până la urmă am decis ca de azi în fiecare seară, în caz că altceva nu intervine ( un alt post, uitarea ori timpul), să vă îndemn spre vizionarea unui episod dintr-o serie de desene animată. Spre exemplu, o seară- un episod cu Tom și Jerry, altă seară- un episod cu Tutenstein, altă seară – un episod din viața cu Louie ș.a.m ( am să pun mai jos o listă cu toate desenele la care m-am gândit, așteptând și alte sugestii din partea voastră).

M-am gândit la acestea după comentariile de la postul anterior în care majoritatea erau fericiți că au revăzut un episod din desenele copilăriei lor, așadar din această seară veți putea revedea în fiecare seară câte un episod din câte un desen din desenele ce erau odată și s-au dus în amintirea celor ce au copilărit cu ele.

Așadar desenele la care m-am gândit eu sunt următoarele:

  • Tutenstein – luni
  • Tom și Jerry -marți
  • Viata cu Louie -miercuri
  • Cei cu Andy? -joi
  • Looney Tunes -vineri
  • Pinguinii din Madagascar – sâmbătă dimineața
  • Zâmbetul lui Sharon – sâmbătă seara
  • The Simpsons – duminică dimineața
  • Kung fu Panda – duminică seara

(Pentru alte preferințe aștept sugestii din partea voastră 🙂 )

Pentru fiecare desen voi crea câte o categorie, în care le veți putea găsi pe fiecare în parte. Pentru că astăzi este marți, vom avea un episod din frumoasele desene cu Tom și Jerry. Vă doresc vizionare plăcută 🙂

Tom și Jerry – Robin Hood and his Marry Mouse 🙂

sursă youtube ( user TheMakeSaid Gz)

4 gânduri despre &8222;Desenele copilăriei :)&8221;

Spune-mi părerea ta!

