Cadou de Moș Nicolae !

Ei bine, azi , 6 decembrie 2012, de Moș Nicolae, mi-am propus să scriu multe, să fac multe, însă nu mi-a prea ieșit. Cu greu am închegat și acest post, cu doar câteva minute înainte :).  Astăzi, de Moș Nicolae, sper că toți ați primit ceea ce sperați, sau măcar o parte din ceea ce sperați, iar eu vă doresc în continuare o zi frumoasă :). Ei bine, trebuie să vă anunț că moșul a trecut și pe la mine și mi-a lăsat pentru voi toți un singur lucru și anume povestea lui într-un desen animat.

Iar acum, dacă nu am apucat să scriu astăzi despre ce voiam să vă vorbesc, vă va aștepta mâine dimineață un post despre draga de școală așa cum o văd eu, cu părți bune și cu părți rele. De ce școală? Pentru că azi am avut parte de o întâmplare ce sincer nu mi-a prea plăcut 🙂

Am să vă las acum să vă bucurați în continuare de povestea lui Moș Nicolae dar și de un episod din ”Cei cu Andy?” pentru că trebuie să respectăm și programul. De asemenea vă las și programul de mai jos pentru a vedea ce veți putea viziona în fiecare zi, ce vă așteaptă. Aștept și alte sugestii din partea voastră, alte desene, anumite episoade de care vă aduceți aminte 🙂

Program:

  • Tutenstein – luni
  • Tom și Jerry -marți
  • Viata cu Louie -miercuri
  • Cei cu Andy? -joi
  • Looney Tunes -vineri
  • Pinguinii din Madagascar – sâmbătă dimineața
  • Zâmbetul lui Sharon / Spioanele – sâmbătă seara
  • The Simpsons – duminică dimineața
  • Kung fu Panda / Familia Flinstone – duminică seara

Povestea lui Moș Nicolae

sursă youtube ( user omnimaxzable)

Cei cu Andy? – Haos fericit!

sursă youtube (user FantomeIHQ)

Spune-mi părerea ta!

