Desen de vineri seara :)

M-am gândit că dacă tot ne paște mâine weekend-ul, astă seară, fiind vremea unui episod din Looney Tunes, să vă provoc cu un episod mai lung, mai exact un film animat cu Baby Looney Tunes :). Mie una mi-a plăcut, îmi place și îmi va plăcea întotdeauna :), lucru ce sper să se întâmple și cu voi.

Postul acesta e programat de miercuri chiar și tare m-am chinuit să găsesc episoade din Looney Tunes în română, dar n-am avut nici o șansă, așa că sper să nu fie nici o problemă faptul că aceste desene vor fi în engleză :). Oricum, este o engleză ușoară, pe care o pricepe și un copil de grădiniță și cred eu că e bine să vedem desene în engleză, ne familiarizăm mai bine cu limba :).

Acum, ca de obicei, am să vă las programul din fiecare zi, și am să vă rog să-mi lăsați sugestiile voastre în legătură cu alte desene ori mai știu eu ce. Vă doresc vizionare plăcută și  o seară cât mai frumoasă.

De asemenea, nu uitați faptul că sâmbătă și duminică v-am pregătit desene atât dimineața ( pe la ora 10 ) cât și seara ( ora 18, ca de obicei).

Program:

  • Tutenstein – luni
  • Tom și Jerry -marți
  • Viata cu Louie -miercuri
  • Cei cu Andy? -joi
  • Looney Tunes -vineri
  • Pinguinii din Madagascar – sâmbătă dimineața
  • Zâmbetul lui Sharon / Spioanele – sâmbătă seara
  • The Simpsons – duminică dimineața
  • Kung fu Panda / Familia Flinstone – duminică seara

sursă youtube ( user VinDa Star98)

*** Pentru a vedea toate episoadele puteți da click pe una din categoriile corespunzătoare din bara de pe partea dreaptă 🙂 ***

Spune-mi părerea ta!

