Căutări pe Google

Ei bine, am zis că niciodată nu voi face vreun post legat de cuvintele cheie ce sunt căutate pe google și ajung la mine pe blog, pentru această oră chiar aveam altceva pregătit, niște muzică, dar o veți primi mâine tot pe la orele două ale după-amiezii. Ieri seară mă uitam prin ”panoul de control” la cuvintele cheie, pentru că sunt curioasă cum ajunge lumea și la mine pe blog. De ceva timp cam de 2-3 săptămâni cuvântul ”crăciun” stă în top alături de alte derivate, dar uite că de data asta ceva mi-a atras atenția:

Untitled1

Daniela Bojinca? Serios? M-a amuzat. Nu e prima dată când îl zăresc, dar e prima dată când m-am hotărât să scriu despre asta. Sunt tare curioasă cine mă caută așa pe Google și dacă nimeriți pe la acest post îndrăzniți să vă spuneți numele și motivul pentru care mă căutați pe Google. Nu știu, mă simt ciudat. parcă aș fi dată în urmărire internațional și lumea mă caută să afle chestii despre mine pe Google. Ce ați vrea oare să aflați? Pentru ce mă căutați asa pe Google? Nu știu sincer ce vă așteptați să găsiți despre mine căutându-mă pe Google. Însă, nu pot să spun că îmi displace faptul că cineva îmi caută numele pe Google.. adică totuși… cui nu îi place asta? Dar, curiozitatea mă omoară și tare aș vrea să aflu cine și de ce mă caută pe Google, în ce scop 🙂 .

Voi ce părere aveți? De ce ați căuta o persoană pe Google? Ce sperați să aflați despre ea?

7 gânduri despre &8222;Căutări pe Google&8221;

    • hmm… ba da.. de persoanele cunoscute… vedete: cantareti, actori.. mai stiu eu, oameni de stiinta :-?… dar tot nu vad de ce m-ar cauta lumea pe mine.. pe google… sunt un simplu om undeva intr-o parte a pamantului.. nu sunt nicidecum vedeta… 😕 sau mai stiu eu ce.. vezi.. nu am eu raspunsul 😦

Spune-mi părerea ta!

