Desen de sâmbătă – Cradeți în magie?

Bună dimineața tuturor!

În primul rând trebuie să vă spun că am modificat puțin programul meu cu desene animate, iar sâmbătă dimineața nu ne vom mai întâlni cu episoade din ”Pinguinii din Madagascar” ci cu episoade din ”Spioanele”! De ce? Pentru că se găsesc foarte greu :). Dacă le voi găsi, promit să revin cu câte un episod 🙂

După cum ați aflat deja, acum v-am pregătit un episod din ”Spioanele”. Mă gândeam să ie un episod tot cu iarna, dar m-am răzgândit și v-am pregătit un episod despre magie, cel cu iarna o să vină cred că prin preajma crăciunului 🙂

Acum. am să vă las ca de obicei programul și episodul din Spioanele. Aștept eventualele voastre sugestii!

Program:

  • Tutenstein – luni
  • Tom și Jerry -marți
  • Viata cu Louie -miercuri
  • Cei cu Andy? -joi
  • Looney Tunes -vineri
  • Spioanele– sâmbătă dimineața
  • Zâmbetul lui Sharon – sâmbătă seara
  • The Simpsons – duminică dimineața
  • Kung fu Panda / Familia Flinstone – duminică seara

sursă youtube ( user flysweet93)

*** Pentru a viziona și celelalte desene, le găsiți în partea dreaptă în funcție de categorie ( click pe categoria dorită la categories) ***

2 gânduri despre &8222;Desen de sâmbătă – Cradeți în magie?&8221;

Spune-mi părerea ta!

