Secrete.. secrete.. multe secrete…

Bună seara! După cum bine cred că ați intuit deja, acesta este ultimul post cu care am să vă stresez în această seară, pentru că urmează altele zilele următoare. Am decis că dacă m-am apucat de blogging să mă și țin, așa cum pot. Revenind însă la ce avem de zis în seara asta, ei bine v-am pregătit un episod din frumosul desen animat ”Kung fu Panda” și de asemenea de acum puteți da click pe fiecare titlu din program și veți fi direcționați la desenele din acea categorie.

Dar, acum, gata cu atâtea cuvinte pe ziua de azi, vă las alături de program și de episodul din ”Kung fu Panda”. O seară cât mai frumoasă în continuare și vă mai doresc un început cât mai liniștit de săptămână, să-l întâmpinați cu forțe proaspete și cu zâmbetul fulgilor pe buze 🙂

Program:

sursă youtube ( user Salmon mantap)

Spune-mi părerea ta!

