Poze vechi

În timp ce pierdeam timpul, ca de obicei, pe net, mi se făcea o propunere de a scrie ceva despre un blog peste care m-am uitat și în afară de fundal nu mi-a plăcut nimic la el, evident că am refuzat și am explicat frumos că eu nu pot spune ceva de bine pentru că nu ma atrage, alții poate s-or găsi atrași de conținutul blogului respectiv. Mi-a plăcut totuși că bloggerul/ bloggerița, nu știu sigur ce era, a înțeles și am avut apoi discuții normale despre statistici și PR și tot felul de chestii, nu a fost ca cel de data trecută când a început cu povești gen: ” Eu am nevoie să cresc în PR, eu vreau să mă căsătoresc, să mai câștig bani și de aici, lucrez pe un salariu de nimic și am nevoie de bani din blog” și ce o mai fi zis, oricum pe mine m-a amuzat pentru că voia să se căsătorească peste noapte din banii făcuți cu un blog :)!

Dar uite că după ce discuția a fost încheiată aseară, m-am întors pe blog să pregătesc postul de dimineață și tare m-am mai bucurat când am văzut că am primit like-uri la mai multe postări de la un blogger/bloggeriță. Am intrat pe blogul respectivei/respectivului și tare tare mult mi-a plăcut. Știți că eu sunt ciudată și FOARTE GREU îmi place ceva din prima. Însă acel blog m-a cucerit dintr-o privire, atât ca și conținut cât și ca și fundal. Așa că m-am hotărât să vi-l prezint și vouă într-o postare cât mai curând. Dar mai întâi de trimitere către blog să vă spun câteva cuvinte despre el. Este un blog cu fotografii vechi, din tot felul de perioade ale vremii, fotografii ce ilustrează viața, natura, mediul ș.a. Cel mai frumos este faptul că fiecare fotografie, sau cel puțin aproape fiecare, are câte o poveste ori o însemnătate pentru colecționarul ce le deține, pentru că da, vorbim despre un colecționar de fotografii vechi ce le publică pe al său blog. Îmi place faptul că fiecare fotografie, alături de textul ei, cucerește vizitatorul într-un mod unic, cum nici o altă fotografie dintr-un alt post nu o va mai face. M-a cucerit de altfel și aerul vechi ce îmi străpunge ecranul laptopului și mă cuprinde în atmosfera pozei, ca de altfel și culoarea învechită și aproape ștearsă de timp a fiecărei poze.

Blogul acesta cuceritor despre care v-am vorbit mai sus poartă după el și un titlu sugestiv ”Imagine Continuă” și vă invit și pe voi să-i treceți pragul în camera imensă a fotografiilor vechi ce prind viață în ochii noștri de acolo de departe din timp :)!

Acum, nu mi-a mai rămas decât să vă doresc o duminică cât mai frumoasă până la următorul desen animat din ”Kung fu Panda” de la ora 18 !

128

Un gând despre &8222;Poze vechi&8221;

Spune-mi părerea ta!

