Despre oameni și generația de azi

book

Urăsc oamenii inculți din jurul meu. Da, pur și simplu îi URĂSC ( calm.. nu pe toți 😀 )! De ce? Ei bine, astăzi am avut o discuție tare interesantă cu o persoană mai mică cu vreo 2 ani ca mine care susținea sus și tare că voturile se numără în felul următor: din jumătate în jumătate de oră se deschid urnele se numără voturile și se trimit update-uri cu cate voturi sunt pentru fiecare 🙂 ! Chestia asta m-a amuzat tare mult și da, poate că e păcat că m-a amuzat faptul că un copil ce a ajuns în clasa a 11-a crede așa ceva. Adică logic e ilegal ca așa ceva să se întâmple , urnele acelea până la terminarea intervalului de votare sunt sigilate. Apoi se pun frumos în saci și se trimit la numărat :), numărătoarea având loc din noaptea respectivă până târziu în zi. M-am chinuit minute în șir să îi explic acestea însă nu am avut efectiv cu cine. Într-adevăr ceea ce se trimite din jumătate în jumătate de oră sunt statistici cu cei care au fost la vot, adică câți oameni au mai votat în ultima jumătate de oră în nici un caz ce a votat fiecare :)! Iar ceea ce s-a văzut la TV la ora 21:00 în momentul în care s-au închis secțiile de votare au fost sondajele de-a lungul campaniei electorale :).

Trecând mai departe la un alt subiect, cu aceeași persoană, pot să vă spun faptul că urăsc oamenii ce pun etichete, din punct de vedere al frumuseții și nu numai, pe oameni. Deci, după această persoană, nu contează cât ești de deștept și ce capacități ai și ce poți face, dacă ești urât/ă pa și la revedere nu ai nici o șansă să fi angajat: ”Adică, cum să angajezi o urâtă sau un urât.. bleaah NU!” . Iar ceea ce este mai grav, nu este faptul că există astfel de păreri, ci că o astfel de persoană din generația asta de 16-20 de ani, cândva o să aibă un cuvânt de spus în țara asta ori ca și cetățean ori poate ceva mai mare, oameni ca ăștia ne vor conduce. Oameni ca ăștia se plâng că țara o duce prost, iar ei au astfel de frustrări despre cum arată omul și nu despre ce are în cap. Mai bine, dragi tineri din generația mea, ați avea frustrări cu cât de proști suntem, câtă cultură avem fiecare în anumite domenii fie ele și politice ( să afirmi astfel de prostii mi se pare… te lasă pur și simplu fără cuvinte), mai bine ați avea frustrări cu câte știți voi față de o persoană mai urâtă. Încep să cred că cei care ne critică generația, au dreptate. Majoritatea suntem o generație de ratați. Și da nu văd o rușine în a recunoaște asta :). Nu cred că e o rușine să recunoști categoria din care faci și tu parte, cred că e dovadă de maturitate și înțelepciune. Da, FAC PARTE, dintr-o generație majoritară fără cultură și principii, o generație ce crede că fericirea stă în țigări, droguri și multă băutură. O generație pentru care Eminescu e un fraier ce a scris niște poezii, Creangă.. se plictisea pe creanga lui și s-a gândit să ne zică nouă asta.. iar Cantemir… stați ce-a fost ăsta.. de fapt stați Cantemir a existat? Da .. dintr-o astfel de generație fac parte, o generație care dacă ar fi plătită la cât de mult fumează, se droghează, se îmbată și judecă pe alții înainte să se uite la ei.. pf… am fi cu toții miliardari ! Și da, am ajuns să nu îi mai condamn pe cei ce ne critică, pentru că ei, într-adevăr au avut o generație de mii de ori mai bună ca a noastră.

Mă chinuiam să îmi amintesc cum a început discuția din paragraful de mai sus… și după lungi încercări mi-am amintit. După discuția cu voturile a spus ” bine.. bine.. fie cum zici tu.. eu oricum mă bucur că la noi a ieșit Ponta ca e mai frumos ca Diaconescu, adică.. zic că.. dacă te duci undeva într-o țară străină trebuie să ai și tu o față cu care să te prezinți. ”. Da. Adevărat. Țara arde și baba se piaptănă. Adevărat. Popoarele civilizate, atunci când le treci pragul numai la frumusețea ta se uită! Eu, te contrazic… popoarele civilizate, atunci când le calci pragul te studiază, îți testează capacitățile tale mintale și de ce ești în stare, te testează ca și mod de gândire și ca ce mai vor mușchii lor, dar în nici un caz cât ești sau nu de frumos/oasă, pentru că ei, spre deosebire de noi, au nevoie de oameni care să-i ajute în prosperitate și nu ca noi de tute frumoase care doar să fie prezentabile și să ne coboare țara undeva MUULT sub nivelul 0. Ei așteaptă oameni care să aibă un cuvânt de spus, inteligenți, pentru ei nu contează aspectul fizic, pentru ei contează aspectul interior și ceea ce ai în cap. Degeaba ești un om frumos dacă ești javră pe dinăuntru, le fel cum degeaba ești un om deștept dacă ești javră pe dinăuntru și încerci să furi pe toată lumea. Adevărat.. un trio perfect ar fi :inteligent, frumos și bun la suflet. Însă asta înseamnă perfecțiune, iar noi nu suntem capabili să o atingem, așa că fiecare avem lipsurile noastre :). Mereu se vor găsi oameni unii mai inteligenți ca alții, unii mai frumoși ca alții, unii mai proști ca alții.. mereu.

Păcat.. păcat că ne-am pierdut și ultimul strop de onoare din noi și ne lăsăm ghidați de societate. Păcat că nu mai avem principii, păcat că lăsăm aspectul să primeze în fața inteligenței.. tocmai de asta suntem unde suntem și părere mea este că nu avem nici un motiv să ne plângem de milă. Ne merităm din plin soarta, pentru că ne lăsăm conduși ca fraierii de persoane cu astfel de mentalități. Pentru că nu ne croim viața după propriile principii sănătoase. EU personal urăsc politica. Tocmai pentru că nu știe decât să aducă ură în rândul oamenilor și pentru că oricare politician ajunge undeva sus fură. Da, fură pentru că așa ne este regnul din punct de vedere genetic. Ne luptăm cum putem să ne fie nouă bine, fără să ne pese de chinurile groaznice prin care trec ceilalți 🙂

Pentru tot ce am spus mai sus, am să vă las mai jos o melodie, ce am ascultat-o chiar în timp ce scriam acest post și s-a potrivit perfect cu contextul meu. Eu cred că ar trebui să o ascultăm cu toții cap coadă și să tragem o concluzie din versurile ei. Să ne recăpătăm onoarea și modul corect de a gândi. Să lăsăm frustrările la o parte și să ne gândim cât rău provocăm în spatele nostru doar să ne fie nouă bine. Ar trebui să mai punem mâna pe o carte, să învățăm ceva și abia apoi să avem tupeul să deschidem gura 🙂

Baftă copilași din generația mea! Nu respirați naibii aerul degeaba !

sursă youtube ( user OkapiSoundOfficial)

2 gânduri despre &8222;Despre oameni și generația de azi&8221;

Spune-mi părerea ta!

