Manie și Tutenstein

Credeam că eu sunt unica maniacă în privința lui Tutenstein, însă aseară am descoperit o persoană și mai și. Nu dau nume sau orice altceva, însă atât de mult m-a implorat ca înainte de episod să scriu ceva despre dragul de Tuth încât nu am putut să nu cedez. Așadar ce să spun eu despre Tuth? Păi nu prea mare lucru, ținând cont că astăzi este o zi pentru un episod din Tutenstein, așa că am să îl las pe dragul de Tuth să vorbească despre el. Să se laude și mii de alte chestii pe care obișnuiește să le facă în fiecare episod.

O seară frumoasă în continuare alături de Tutenstein !

Program:

sursă youtube ( user FantomeIHQ)

6 gânduri despre &8222;Manie și Tutenstein&8221;

Spune-mi părerea ta!

